e-ISSN: 2547-9601
Başlangıç: 2008
Kapak Resmi
 

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği'nin (PPAD) resmi dergisi olan Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi'nin temel amacı, Pazarlama ve Pazarlama Araştırması alanlarında bilimsel araştırma makaleleri yayımlamaktır. Dergi, temelde Pazarlama olmak üzere, Pazarlama ile ilgili olabilecek Sosyoloji, Psikoloji, Yönetim Bilimi ve Girişimcilik gibi konularda çalışmaları değerlendirmeye almaktadır.  Dergi yılda üç kez yayımlanır. Tüm bildiriler çift kör hakemlik sürecine tabi tutulur.  Dergide yayımlanan makalelerin bilimsel ve dil ile ilgili sorumluluğu yazarlara aittir. Dergide yayımlanan makaleler kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi “ULAKBİM”, “Advanced Sciences Index (ASI)”, “AcademicKeys”, “CiteFactor” ve “ASOS Index” de indekslenmektedir.

2025 - Cilt: 18 Sayı: 1