Bu araştırmanın amacı eğitim
fakültesi öğrencilerinin öğretim elemanları, danışmanlık hizmeti, yönetim,
kaynaklar, bilgisayar olanakları ve ders programları ile ilgili
memnuniyetlerinin incelenmesidir. Bununla birlikte eğitim fakültesi
öğrencilerinin memnuniyet düzeylerinin cinsiyete, sınıf düzeyine ve öğrenim
gördükleri bölüme göre farklılık gösterip göstermediği incelenmiştir.
Araştırmada veriler, Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesinde eğitim gören 473
öğrenciye uygulanan Eğitim Fakültesi Memnuniyet Ölçeği ile elde edilmiştir.
Verilerin analizinde Bağımsız Örnekler T-Testi ve ANOVA kullanılmıştır.
Eğitim Fakültesi Öğrenci Memnuniyeti Hizmet Kalitesi Akreditasyon
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Aralık 2020 |
Gönderilme Tarihi | 21 Kasım 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Cilt: 20 Sayı: 2 |