Son yüzyılda modern tıp eğitimi dünyasına yetkinlik/yeterliğe dayalı
eğitim, öğrenme çıktılarına dayalı eğitim, küçük gruplarda öğrenen merkezli
eğitim, entegrasyon, dikey koridorlar, mesleksel beceri eğitimleri, simüle hasta
uygulamaları, transfer edilebilen profesyonel aktiviteler, kilometre taşları ve
benzeri birçok yeni yaklaşım/uygulama/kavram girmiştir. Bu kavramlar ışığında
eğitim programlarında yenilikler oluşturulmaya başlanmıştır. Mezunlardan
beklenen temel rollerin belirlenmesi ve eğitim programlarının bu amaçla revize
edilmesi bu yeniliklerdendir. Her eğitim programı geliştirici ve
uygulayıcısının temel hedefleri arasında mezunlarının bu rollerin benimsemesi
vardır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Klinik Tıp Bilimleri |
Bölüm | Editöre Mektup |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2018 |
Gönderilme Tarihi | 26 Mayıs 2018 |
Kabul Tarihi | 29 Mayıs 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 25 Sayı: 2 |
Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi/Medical Journal of Süleyman Demirel University is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International.