Editöre Mektup
BibTex RIS Kaynak Göster

Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi

Yıl 2018, Cilt: 25 Sayı: 2, 232 - 234, 01.06.2018
https://doi.org/10.17343/sdutfd.427454

Öz

Son yüzyılda modern tıp eğitimi dünyasına yetkinlik/yeterliğe dayalı
eğitim, öğrenme çıktılarına dayalı eğitim, küçük gruplarda öğrenen merkezli
eğitim, entegrasyon, dikey koridorlar, mesleksel beceri eğitimleri, simüle hasta
uygulamaları, transfer edilebilen profesyonel aktiviteler, kilometre taşları ve
benzeri birçok yeni yaklaşım/uygulama/kavram girmiştir. Bu kavramlar ışığında
eğitim programlarında yenilikler oluşturulmaya başlanmıştır. Mezunlardan
beklenen temel rollerin belirlenmesi ve eğitim programlarının bu amaçla revize
edilmesi bu yeniliklerdendir. Her eğitim programı geliştirici ve
uygulayıcısının temel hedefleri arasında mezunlarının bu rollerin benimsemesi
vardır.

Kaynakça

  • 1- Medical students' participation in and perception of unprofessional behaviors: comparison of preclinical and clinical phases Esin Kulac, Mekin Sezik, Halil Asci, and Duygu K. Doguc Advances in Physiology Education 2013 37:4, 298-302
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Klinik Tıp Bilimleri
Bölüm Editöre Mektup
Yazarlar

Giray Kolcu

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2018
Gönderilme Tarihi 26 Mayıs 2018
Kabul Tarihi 29 Mayıs 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 25 Sayı: 2

Kaynak Göster

Vancouver Kolcu G. Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezunundan Beklenen 7 Temel Rolün Yetkinlikler Gülü ile Sembolize Edilmesi. SDÜ Tıp Fak Derg. 2018;25(2):232-4.

Cited By

Bir Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Tıp Tarihi ve Etik Dersinden Beklentilerinin İncelenmesi
Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi
Fuat İNCE
https://doi.org/10.31020/mutftd.858277

                                                                                         14791


Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi/Medical Journal of Süleyman Demirel University is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International.