Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2023, Cilt: 5 Sayı: 1, 18 - 37, 30.06.2023
https://doi.org/10.51535/tell.1201383

Öz

Kaynakça

  • Acar, P. (2021). Sınıf öğretmenlerinin eTwinning ile ilgili görüşlerinin incelenmesi. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı, Elazığ.
  • Aksoy, N. C., Karabay, E. & Aksoy, E. (2021). Sınıf öğretmenlerinin dijital okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi. Selçuk İletişim, 14(2), 859-894.
  • Arıkan, A. & Yünter, S. (2018). Eğitim için sosyal ağlar. Seta Perspektif, 217.
  • Başkale, H. (2016). Nitel araştırmalarda geçerlik, güvenirlik ve örneklem büyüklüğünün belirlenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi, 9(1), 23-28.
  • Boyacı, Z. (2019). Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile dijital okuryazarlık düzeyleri arasındaki ilişki: Düzce Üniversitesi örneği. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya.
  • Büyüköztürk, Ş., Akgün, Ö.E., Demirel, F., Karadeniz, Ş. ve Kılıç Çakmak, E. (2012). Bilimsel araştırma yöntemleri. (Geliştirilmiş 12. Baskı). Ankara: Pegem Akademi.
  • Camilleri, R. A. (2016). Global education and intercultural awareness in eTwinning. Cogent Education, 3(1), 1210489.
  • Carretero, S., Vuorikari, R. & Punie, Y. (2017). The digital competence framework for citizens. Publications Office of the European Union.
  • Cote, T. & Milliner, B. (2018). A survey of ffl teachers’ digital literacy: A report from a Japanese unıversity. Teaching English with Technology, 18(4), 71-89.
  • Couto, M. J., Lucas, C., Brites, M. J., & Pereira, L. (2018). Digital literacy in Europe: Best practices in six countries. In Edulearn 18: 10th International Conference on Education and New Learning Technology Conference.
  • Crawley, C., Gerhard, P., Gilleran, A., Joyce, A. (2015). eTwinning 2.0 Building the community for schools in Europe. European Schoolnet. 3-70
  • Creswell, J. W. and Clark, V. L. P. (2007). Designing and conducting mixed methods research. Thousand Oaks, CA:Sage.
  • Creswell, J. W. (2013). Nitel araştırma yöntemleri: Beş yaklaşıma göre nitel araştırma deseni (M. Bütün ve S. B. Demir, Çev.). Siyasal Yayın Dağıtım.
  • Creswell, J. W. & Clark, V. L. P. (2018). Karma yöntem araştırmalarında veri toplama. Y. Dede & S. B. Demir (Çeviri eds). Karma Yöntem Araştırmaları Tasarımı ve Yürütülmesi. Anı Yayıncılık.
  • Demir, N., & Kayaoğlu, M. N. (2021). Multi-dimensional foreign language education: The case of an eTwinning project in Turkey. Computer Assisted Language Learning, 1-38.
  • Erstad, O. (2006). A new direction? digital literacy, student participation and curriculum reform in Norway. Education & Information Technologies, 11, 415–429.
  • eTwinning Faaliyeti Kitapçığı (2019). eTwinning Faaliyeti Tanıtım Kitapçığı http://yegitek.meb.gov.tr/www/etwinning-faaliyeti-tanitim-kitapcigi/icerik/2976
  • European Commission, (2013). Education for Change. Final Report—Study of the Impact of eTwinning on Participating Pupils, Teachers and Schools; Publications Office of the European Union: Luxembourg.
  • Fernández, T. G., & Tena, R. R. (2013). Proyectos Etwinning: Aprendiendo en la distancia. Edutec. Revista Electrónica De Tecnología Educativa, (46), 1-14.
  • Fraenkel, J. R. ve Wallen, N.E. (2003). How To Design and Evaluate Research In Education (5th ed.). New York: McGraw-Hill
  • Framework for 21st Century Learning (2019). P21 Partnership for 21st Century Learning. A Network of Battelle for Kids. http://www.battelleforkids.org/networks/p21/frameworks-resources.
  • Hamutoğlu, N. B., Güngören, Ö. C., Uyanık, G. K., & Erdoğan, D. G. (2017). Dijital okuryazarlık ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması. Ege Eğitim Dergisi, 18(1), 408-429.
  • Hofman, R. H., & Dijkstra, B. J. (2010). Effective teacher professionalization in networks?. Teaching and Teacher education, 26(4), 1031-1040.
  • eTwinning (2022, Eylül). http://etwinning.meb.gov.tr
  • Fatihprojesi (2022 Eylül). http://fatihprojesi.meb.gov.tr/
  • Ilomäki, L., Paavola, S., Lakkala, M. & Kantosalo, A. (2016). Digital competence–An emergent boundary concept for policy and educational research. Education and Information Technologies, 21(3), 655–679.
  • Karakuş, G. & Gürbüz, O. (2019). Öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık öz-yeterlilik becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(1), 129-147.
  • Karasar, N. (1999). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar, İlkeler, Teknikler (8.baskı). Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kozan, M., & Özek, M. B. (2019). BÖTE bölümü öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeyleri ve siber zorbalığa ilişkin duyarlılıklarının incelenmesi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 29(1), 107-120.
  • Korkmaz, M. (2020). Sınıf öğretmenlerinin dijital okuryazarlık seviyelerinin belirlenmesi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir
  • Komninou, I. (2010). New pedagogical theories in practice: multiple intelligences and eTwinning. Acedido em Fevereiro, 17.
  • Krumsvik, R. (2009). Situated learning in the networked society and the digitised school. European Journal of Teacher Education, 32(2), 167–185.
  • Leto, E. (2018). eTwinning and the project based learning approach. In Future Education Conference Proceedings, Libreria Universitaria (pp. 237-239).
  • List, A., Brante, E. W. & Klee, H. L. (2020). A framework of pre-service teachers’ conceptions about digital literacy: Comparing the United States and Sweden. Computers & Education, 148, 103788.
  • Miles, M. B. ve Huberman, A. M. (1994). Qualitative data analysis. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Ng, W. (2012). Can we teach digital natives digital literacy?. Computers & education, 59(3), 1065-1078.
  • Nocar, D., Dofková, R., Pastor, K. & Laitochová, J. (2019). Primary school teachers preparedness to develop pupils' digital literacy in teaching mathematics, EDULEARN19 Proceedings, pp. 7580-7584.
  • Özerbaş, M. A. & Kuralbayeva, A. (2018). Türkiye ve Kazakistan öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeylerinin değerlendirilmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(1), 16-25.
  • Özgür, H. (2016). Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme yeterlikleri ve bilgi okuryazarlığı öz-yeterlikleri üzerine bir çalışma. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(1).
  • Papadakis, S. (2016). Creativity and innovation in European education. Ten years eTwinning. Past, present and the future. International Journal of Technology Enhanced Learning, 8(3-4), 279-296.
  • Pham, M.C., Klamma, R. and Derntl, M. (2012) Dynamic visual analytics for lifelong learning communities. EUN Partnership AISBL (European Schoolnet).
  • Patton, M. Q. (1987). How to use qualitative methods in evaluation (No. 4). Sage.
  • Prensky, M. (2001). Digital natives, digital immigrants part 2: Do they really think differently?. On the horizon.
  • Redecker, C. (2017). European framework for the digital competence of educators: digcompedu. Punie, Y. (ed). EUR 28775 EN. Publications Office of the European Union, Luxembourg.
  • Saban, A. (2008). Okula ilişkin metaforlar. Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi, 55(55), 459-496.
  • Sağıroğlu, Ş., Bülbül, H. İ., Kılıç, A. & Küçükali, M. (2020). Dijital okuryazarlık ve ötesi. Sağıroğlu, Bülbül, Kılıç ve Küçükali (Ed.). Dijital okuryazarlık içinde, (ss. 1-46). Ankara, Nobel.
  • Sakallı, H. (2015).Sınıf öğretmeni adaylarının dijital vatandaşlık düzeyleri ile siber zorbalık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
  • Teddlie, C., & Tashakkkori, A. (2015). Karma yöntem araştırmalarının temelleri (Y. Dede & S. B. Demir, çev. ed.). Ankara: Anı. (Çalışmanın orijinali 2009’da yayımlanmıştır.)
  • Tomczyk, Ł. (2019). Digital literacy in the area of e-safety among teachers (second stage of the primary school) in Poland. In Conference proceedings of» eLearning and Software for Education (eLSE).2 (15), 130-135.
  • Türnüklü, A. (2000). Eğitimbilim araştırmalarında etkin olarak kullanılabilecek nitel bir araştırma tekniği: Görüşme. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, 24(24), 543-559.
  • UNESCO (2011). UNESCO Institute for information Technologies in Education. Digital Literacy In Education Uršej, K. (2019). Digital literacy in the first three years of primary school: Case study in Slovenia. International Journal of Management, Knowledge and Learning, 1, 61-77.
  • Üstündağ, M. T., Güneş, E. & Bahçivan, E. (2017). Dijital okuryazarlık ölçeğinin Türkçeye uyarlanması ve fen bilgisi öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık durumları. Journal of Education and Future, 12, 19-29.
  • Vuorikari, R., Berlanga, A., Cachia, R., Cao, Y., Fetter, S., Gilleran, A. & Petrushyna, Z. (2011). ICT-based school collaboration, teachers’ networks and their opportunities for teachers’ professional development-a case study on eTwinning. In International conference on web-based learning (pp. 112-121). Springer, Berlin, Heidelberg.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yılmaz, T. K. (2020). Dijital haklar ve sorumluluklar. Sağıroğlu, Bülbül, Kılıç ve Küçükali (Ed.). Dijital okuryazarlık içinde, (ss. 127-180). Ankara, Nobel.
  • Yin, R. (1984). Case Study Research: Design & Methods. Beverly Hills, CA: Sage.
  • Yontar, A. (2019). Öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeyleri. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 7(4), 815-824.

A Study To Determine The eTwinning-Related Views Of The Teachers In The eTwinning Network Countries, And Their Digital Literacy Levels

Yıl 2023, Cilt: 5 Sayı: 1, 18 - 37, 30.06.2023
https://doi.org/10.51535/tell.1201383

Öz

The main aim of this study is to compare the digital literacy levels of teachers in Turkey and of those in other member countries within the European Union eTwinning network. The present study has been conducted with a mixed methods research design, in which quantitative and qualitative methods are used together. The quantitative data of the research have been collected online from a total of 181 teachers, 106 from Turkey and 75 from the member countries of the eTwinning network by using the Digital Literacy Scale, while the qualitative data have been obtained from a total of 111 teachers. The quantitative data have been analyzed by using descriptive statistics and independent sample t test, whereas the qualitative data have been analyzed in line with the descriptive analysis approach by using the MaxQDA 2020 program. As a result of the research, the digital literacy levels of the teachers working in Turkey and those in the member countries of the European Union eTwinning network have been found to be at high levels, with no statistically significant difference between the gender variable and digital literacy.

Kaynakça

  • Acar, P. (2021). Sınıf öğretmenlerinin eTwinning ile ilgili görüşlerinin incelenmesi. (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi). Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı, Elazığ.
  • Aksoy, N. C., Karabay, E. & Aksoy, E. (2021). Sınıf öğretmenlerinin dijital okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi. Selçuk İletişim, 14(2), 859-894.
  • Arıkan, A. & Yünter, S. (2018). Eğitim için sosyal ağlar. Seta Perspektif, 217.
  • Başkale, H. (2016). Nitel araştırmalarda geçerlik, güvenirlik ve örneklem büyüklüğünün belirlenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi, 9(1), 23-28.
  • Boyacı, Z. (2019). Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri ile dijital okuryazarlık düzeyleri arasındaki ilişki: Düzce Üniversitesi örneği. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya.
  • Büyüköztürk, Ş., Akgün, Ö.E., Demirel, F., Karadeniz, Ş. ve Kılıç Çakmak, E. (2012). Bilimsel araştırma yöntemleri. (Geliştirilmiş 12. Baskı). Ankara: Pegem Akademi.
  • Camilleri, R. A. (2016). Global education and intercultural awareness in eTwinning. Cogent Education, 3(1), 1210489.
  • Carretero, S., Vuorikari, R. & Punie, Y. (2017). The digital competence framework for citizens. Publications Office of the European Union.
  • Cote, T. & Milliner, B. (2018). A survey of ffl teachers’ digital literacy: A report from a Japanese unıversity. Teaching English with Technology, 18(4), 71-89.
  • Couto, M. J., Lucas, C., Brites, M. J., & Pereira, L. (2018). Digital literacy in Europe: Best practices in six countries. In Edulearn 18: 10th International Conference on Education and New Learning Technology Conference.
  • Crawley, C., Gerhard, P., Gilleran, A., Joyce, A. (2015). eTwinning 2.0 Building the community for schools in Europe. European Schoolnet. 3-70
  • Creswell, J. W. and Clark, V. L. P. (2007). Designing and conducting mixed methods research. Thousand Oaks, CA:Sage.
  • Creswell, J. W. (2013). Nitel araştırma yöntemleri: Beş yaklaşıma göre nitel araştırma deseni (M. Bütün ve S. B. Demir, Çev.). Siyasal Yayın Dağıtım.
  • Creswell, J. W. & Clark, V. L. P. (2018). Karma yöntem araştırmalarında veri toplama. Y. Dede & S. B. Demir (Çeviri eds). Karma Yöntem Araştırmaları Tasarımı ve Yürütülmesi. Anı Yayıncılık.
  • Demir, N., & Kayaoğlu, M. N. (2021). Multi-dimensional foreign language education: The case of an eTwinning project in Turkey. Computer Assisted Language Learning, 1-38.
  • Erstad, O. (2006). A new direction? digital literacy, student participation and curriculum reform in Norway. Education & Information Technologies, 11, 415–429.
  • eTwinning Faaliyeti Kitapçığı (2019). eTwinning Faaliyeti Tanıtım Kitapçığı http://yegitek.meb.gov.tr/www/etwinning-faaliyeti-tanitim-kitapcigi/icerik/2976
  • European Commission, (2013). Education for Change. Final Report—Study of the Impact of eTwinning on Participating Pupils, Teachers and Schools; Publications Office of the European Union: Luxembourg.
  • Fernández, T. G., & Tena, R. R. (2013). Proyectos Etwinning: Aprendiendo en la distancia. Edutec. Revista Electrónica De Tecnología Educativa, (46), 1-14.
  • Fraenkel, J. R. ve Wallen, N.E. (2003). How To Design and Evaluate Research In Education (5th ed.). New York: McGraw-Hill
  • Framework for 21st Century Learning (2019). P21 Partnership for 21st Century Learning. A Network of Battelle for Kids. http://www.battelleforkids.org/networks/p21/frameworks-resources.
  • Hamutoğlu, N. B., Güngören, Ö. C., Uyanık, G. K., & Erdoğan, D. G. (2017). Dijital okuryazarlık ölçeği: Türkçe’ye uyarlama çalışması. Ege Eğitim Dergisi, 18(1), 408-429.
  • Hofman, R. H., & Dijkstra, B. J. (2010). Effective teacher professionalization in networks?. Teaching and Teacher education, 26(4), 1031-1040.
  • eTwinning (2022, Eylül). http://etwinning.meb.gov.tr
  • Fatihprojesi (2022 Eylül). http://fatihprojesi.meb.gov.tr/
  • Ilomäki, L., Paavola, S., Lakkala, M. & Kantosalo, A. (2016). Digital competence–An emergent boundary concept for policy and educational research. Education and Information Technologies, 21(3), 655–679.
  • Karakuş, G. & Gürbüz, O. (2019). Öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık öz-yeterlilik becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(1), 129-147.
  • Karasar, N. (1999). Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar, İlkeler, Teknikler (8.baskı). Nobel Yayın Dağıtım.
  • Kozan, M., & Özek, M. B. (2019). BÖTE bölümü öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeyleri ve siber zorbalığa ilişkin duyarlılıklarının incelenmesi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 29(1), 107-120.
  • Korkmaz, M. (2020). Sınıf öğretmenlerinin dijital okuryazarlık seviyelerinin belirlenmesi. (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir
  • Komninou, I. (2010). New pedagogical theories in practice: multiple intelligences and eTwinning. Acedido em Fevereiro, 17.
  • Krumsvik, R. (2009). Situated learning in the networked society and the digitised school. European Journal of Teacher Education, 32(2), 167–185.
  • Leto, E. (2018). eTwinning and the project based learning approach. In Future Education Conference Proceedings, Libreria Universitaria (pp. 237-239).
  • List, A., Brante, E. W. & Klee, H. L. (2020). A framework of pre-service teachers’ conceptions about digital literacy: Comparing the United States and Sweden. Computers & Education, 148, 103788.
  • Miles, M. B. ve Huberman, A. M. (1994). Qualitative data analysis. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Ng, W. (2012). Can we teach digital natives digital literacy?. Computers & education, 59(3), 1065-1078.
  • Nocar, D., Dofková, R., Pastor, K. & Laitochová, J. (2019). Primary school teachers preparedness to develop pupils' digital literacy in teaching mathematics, EDULEARN19 Proceedings, pp. 7580-7584.
  • Özerbaş, M. A. & Kuralbayeva, A. (2018). Türkiye ve Kazakistan öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeylerinin değerlendirilmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(1), 16-25.
  • Özgür, H. (2016). Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme yeterlikleri ve bilgi okuryazarlığı öz-yeterlikleri üzerine bir çalışma. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(1).
  • Papadakis, S. (2016). Creativity and innovation in European education. Ten years eTwinning. Past, present and the future. International Journal of Technology Enhanced Learning, 8(3-4), 279-296.
  • Pham, M.C., Klamma, R. and Derntl, M. (2012) Dynamic visual analytics for lifelong learning communities. EUN Partnership AISBL (European Schoolnet).
  • Patton, M. Q. (1987). How to use qualitative methods in evaluation (No. 4). Sage.
  • Prensky, M. (2001). Digital natives, digital immigrants part 2: Do they really think differently?. On the horizon.
  • Redecker, C. (2017). European framework for the digital competence of educators: digcompedu. Punie, Y. (ed). EUR 28775 EN. Publications Office of the European Union, Luxembourg.
  • Saban, A. (2008). Okula ilişkin metaforlar. Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi, 55(55), 459-496.
  • Sağıroğlu, Ş., Bülbül, H. İ., Kılıç, A. & Küçükali, M. (2020). Dijital okuryazarlık ve ötesi. Sağıroğlu, Bülbül, Kılıç ve Küçükali (Ed.). Dijital okuryazarlık içinde, (ss. 1-46). Ankara, Nobel.
  • Sakallı, H. (2015).Sınıf öğretmeni adaylarının dijital vatandaşlık düzeyleri ile siber zorbalık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Adnan Menderes Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana
  • Teddlie, C., & Tashakkkori, A. (2015). Karma yöntem araştırmalarının temelleri (Y. Dede & S. B. Demir, çev. ed.). Ankara: Anı. (Çalışmanın orijinali 2009’da yayımlanmıştır.)
  • Tomczyk, Ł. (2019). Digital literacy in the area of e-safety among teachers (second stage of the primary school) in Poland. In Conference proceedings of» eLearning and Software for Education (eLSE).2 (15), 130-135.
  • Türnüklü, A. (2000). Eğitimbilim araştırmalarında etkin olarak kullanılabilecek nitel bir araştırma tekniği: Görüşme. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi, 24(24), 543-559.
  • UNESCO (2011). UNESCO Institute for information Technologies in Education. Digital Literacy In Education Uršej, K. (2019). Digital literacy in the first three years of primary school: Case study in Slovenia. International Journal of Management, Knowledge and Learning, 1, 61-77.
  • Üstündağ, M. T., Güneş, E. & Bahçivan, E. (2017). Dijital okuryazarlık ölçeğinin Türkçeye uyarlanması ve fen bilgisi öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık durumları. Journal of Education and Future, 12, 19-29.
  • Vuorikari, R., Berlanga, A., Cachia, R., Cao, Y., Fetter, S., Gilleran, A. & Petrushyna, Z. (2011). ICT-based school collaboration, teachers’ networks and their opportunities for teachers’ professional development-a case study on eTwinning. In International conference on web-based learning (pp. 112-121). Springer, Berlin, Heidelberg.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yılmaz, T. K. (2020). Dijital haklar ve sorumluluklar. Sağıroğlu, Bülbül, Kılıç ve Küçükali (Ed.). Dijital okuryazarlık içinde, (ss. 127-180). Ankara, Nobel.
  • Yin, R. (1984). Case Study Research: Design & Methods. Beverly Hills, CA: Sage.
  • Yontar, A. (2019). Öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeyleri. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 7(4), 815-824.
Toplam 57 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Bayram Gökbulut 0000-0002-7218-5900

Erken Görünüm Tarihi 22 Haziran 2023
Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2023
Kabul Tarihi 21 Aralık 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Gökbulut, B. (2023). A Study To Determine The eTwinning-Related Views Of The Teachers In The eTwinning Network Countries, And Their Digital Literacy Levels. Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, 5(1), 18-37. https://doi.org/10.51535/tell.1201383

2617220107