About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
İlker Karaman
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI GAZİANTEP
Publication
2
Review
0
CrossRef Cited
4
TR Dizin Cited
1
2
Publication
0
Review
4
CrossRef Cited
1
TR Dizin Cited
0000-0002-5510-2130
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Classroom Education
Institution
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI GAZİANTEP
Popular Publications
Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
Authors:
İlker Karaman
, Osman Çil
Published: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.957388
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2020
4
CITED
1
FAVORITE
2020
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
A Review on Social Studies Lesson Outcomes and Coursebook Regarding the Maths Lesson
Authors:
İlker Karaman
,
Bayram Tay
,
Murat Baş
Published: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1375328
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
529
0
FAVORITE
529
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
Authors:
İlker Karaman
, Osman Çil
Published: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.957388
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2020
1
FAVORITE
2020
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
Öğretmenlerin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik İnançları ile Matematik ve Matematik Öğretim Kaygıları Arasındaki İlişki
Authors:
İlker Karaman
, Osman Çil
Published: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.957388
CITED
4
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2020
4
CITED
1
FAVORITE
2020
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour