Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tuğba Alagöz
Doktora
MERSIN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0003-4300-2076
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Eğitimde Liderlik
Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer)
Kurum
MERSIN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Kullandıkları Çatışma Yönetimi Stratejileri ve Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişki Kullandıkları Çatışma Yönetimi Stratejileri ve Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Suzan Canlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
ATIF
2
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN OKUL ETKİLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Alper Aydoğan
,
Serbay Durmaz
,
Ali Alagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1110702
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
1
ATIF
1
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN KARİYER ENDİŞESİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Merve Fakiroğlu
,
Yusuf İnandı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1405582
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
90
0
FAVORİ
90
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilikçi Okul ve Okulların Değişime Açıklığının Öğretmenlerin Uyumsal Performansına Etkisi
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Suzan Canlı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1466406
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21
0
FAVORİ
21
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN OKUL ETKİLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Alper Aydoğan
,
Serbay Durmaz
,
Ali Alagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1110702
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
1
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kullandıkları Çatışma Yönetimi Stratejileri ve Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişki Kullandıkları Çatışma Yönetimi Stratejileri ve Duygusal Zekâ Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Suzan Canlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
2
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Active Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
PAYLAŞILAN LİDERLİĞİN OKUL ETKİLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Tuğba Alagöz
,
Alper Aydoğan
,
Serbay Durmaz
,
Ali Alagöz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.1110702
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
1
ATIF
1
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat