Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nail Yıldırım
Prof. Dr.
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
17
6
Yayın
3
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Özyeterlikleri ile Eğitim Öğretim İşlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Algıları
Yazarlar: Fatih Ulukaya,
Nail Yıldırım
,
Vildan Özeke
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.292439
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
8
ATIF
1
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
OKUL DUVAR YAZILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Nail Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.458174
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Özyeterlikleri ile Eğitim Öğretim İşlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Algıları
Yazarlar: Fatih Ulukaya,
Nail Yıldırım
,
Vildan Özeke
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.292439
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
1
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitime İnanma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nail Yıldırım
,
Uğur Akın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305948
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1857
0
FAVORİ
1857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aamir Khan Filmlerinin Eğitimsel Açıdan İncelenmesi: 3 Idiots (3 Aptal) ve Taare Zameen Par (Her Çocuk Özeldir) Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Nail Yıldrım Emel Tüzel Veda Yar Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48053
0
FAVORİ
48053
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yöneticilerin Okuldaki İnsan Kaynağını Tanıma Ölçeği (YOİKTÖ)’nin Geliştirilmesi (Development of Human Resource Recognition Scale for School Administrators) Doi: 10.14686/buefad.v5i1.5000148377
Yazarlar:
Nail Yıldırım
,
Emel Tüzel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.5000148377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ücretli Öğretmenlerin Görevlerini Yaparken Karşılaştıkları Sorunlar ve Ücretli Öğretmenlik Uygulamasının Okul Yöneticilerince Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Kürşat Öğülmüş
,
Nail Yıldırım
,
Gülay Aslan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
0
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Computer and Education Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
OKUL DUVAR YAZILARI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ANALİZ
Yazarlar:
Nail Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.458174
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
2
ATIF
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Teknoloji Liderliği Özyeterlikleri ile Eğitim Öğretim İşlerini Gerçekleştirme Düzeylerine İlişkin Algıları
Yazarlar: Fatih Ulukaya,
Nail Yıldırım
,
Vildan Özeke
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.292439
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
8
ATIF
1
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitime İnanma Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nail Yıldırım
,
Uğur Akın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305948
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1857
7
ATIF
0
FAVORİ
1857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat