Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Ünişen
Prof. Dr.
Adiyuman Universite
Yayın
5
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
37
5
Yayın
16
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
0000-0003-4430-3583
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
Adiyuman Universite
Popüler Yayınları
2013 Okul Öncesi Programının Değerler Eğitimi Açısından Uygulanabilirliğinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ali Ünişen
,
Hakkı Kontaş
, Tülay Akdağ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.358036
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
0
ATIF
1
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
YAZILI BASINA YANSIYAN RUS EĞİTİM SİSTEMİ
Yazarlar:
Emine Kaya
,
Ali Ünişen
, Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8093
0
FAVORİ
8093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Ali Ünişen
, Nevruz Demirel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.336954
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9556
0
FAVORİ
9556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Okul Öncesi Programının Değerler Eğitimi Açısından Uygulanabilirliğinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ali Ünişen
,
Hakkı Kontaş
, Tülay Akdağ
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.358036
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2523
1
FAVORİ
2523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Program Derslerine Giren Öğretim Üyelerinin Pedagojik Yeterlikleri
Yazarlar:
Hüseyin Polat
,
Ali Ünişen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.351581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULUN MEKÂNSAL ANLAMI: PEDO-MİMARİ
Yazarlar:
Hüseyin Polat
,
Ali Ünişen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2597
0
FAVORİ
2597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Editörlük
Anatolian Journal of Botany
Dil Editörü
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Yazım Editörü
Kurul Üyeliği
Anatolian Journal of Botany
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mecmua
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Ali Ünişen
, Nevruz Demirel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.336954
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9556
8
ATIF
0
FAVORİ
9556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Program Derslerine Giren Öğretim Üyelerinin Pedagojik Yeterlikleri
Yazarlar:
Hüseyin Polat
,
Ali Ünişen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.351581
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
3
ATIF
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat