Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aliye Nur Ercan Güven
Dr. Öğr. Üyesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
14
13
Yayın
32
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-3646-0231
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Günlük Tutma Alışkanlıkları ile Yazmaya Karşı Tutum ve Yazma Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şerife Akpınar
,
Aliye Nur Ercan Güven
,
Zeynep Yiğit
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1236608
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
1
ATIF
2
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Hazırlanan Beceri Temelli Türkçe Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Ele Alınması
Yazarlar:
Rabia Gürbüz Us
,
Aliye Nur Ercan Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1078375
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3793
3
ATIF
1
FAVORİ
3793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Maarif Türkçe Ders Kitaplarının Kültürel Ögeler Bağlamında İncelenmesi (B1 ve B2 Düzeyi)
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
,
İbrahim Çimen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
239
0
FAVORİ
239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Günlük Tutma Alışkanlıkları ile Yazmaya Karşı Tutum ve Yazma Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şerife Akpınar
,
Aliye Nur Ercan Güven
,
Zeynep Yiğit
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1236608
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
2
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YURT DIŞINDA YAŞAYAN TÜRK ÇOCUKLARINA YÖNELİK TÜRKÇE VE TÜRK KÜLTÜRÜ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Rabia Gürbüz Us
,
Aliye Nur Ercan Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1000387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2152
0
FAVORİ
2152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Hazırlanan Beceri Temelli Türkçe Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Ele Alınması
Yazarlar:
Rabia Gürbüz Us
,
Aliye Nur Ercan Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1078375
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3793
1
FAVORİ
3793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1078261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Tutarlı Metin Yazma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
,
Şerife Akpınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.664761
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
0
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe ve Türk Kültürü Kitaplarındaki Dinleme Becerisine Yönelik Etkinliklerin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
,
Rabia Gürbüz Us
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Anlatma Becerilerine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
0
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eski Harfli Çocuk Mecmûalarından: “Türk Çocuğu
Yazarlar:
Şerife Akpınar
,
Aliye Nur Ercan Güven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.42748
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
169
0
FAVORİ
169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Bağdaşıklık Araçlarını Kullanma Düzeyinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
, Şerife Akpınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21497/sefad.756090
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenen Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
,
Şerife Akpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Dinleme Stillerinin İncelenmesi
Yazarlar: Murat Ateş,
Aliye Ercan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3492
0
FAVORİ
3492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ESKİ HARFLİ BİR ÇOCUK GAZETESİ: SADÂKAT / ETFÂL
Yazarlar:
Arş. Gör. Aliye Nur Ercan
,
Yrd. Doç. Dr. Şerife Akpınar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türklük Bilimi Araştırmaları
DOI: 10.17133/tba.57624
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3982
0
FAVORİ
3982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türklük Bilimi Araştırmaları
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Turkophone
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası İnsan ve Sanat Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Günlük Tutma Alışkanlıkları ile Yazmaya Karşı Tutum ve Yazma Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şerife Akpınar
,
Aliye Nur Ercan Güven
,
Zeynep Yiğit
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1236608
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
1
ATIF
2
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Millî Eğitim Bakanlığı Tarafından Hazırlanan Beceri Temelli Türkçe Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Ele Alınması
Yazarlar:
Rabia Gürbüz Us
,
Aliye Nur Ercan Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1078375
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3793
3
ATIF
1
FAVORİ
3793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANLAMA BECERİLERİNİ KONU ALAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1078261
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
2
ATIF
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Tutarlı Metin Yazma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
,
Şerife Akpınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.664761
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
3
ATIF
0
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Bağdaşıklık Araçlarını Kullanma Düzeyinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Aliye Nur Ercan Güven
, Şerife Akpınar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21497/sefad.756090
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
1
ATIF
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ESKİ HARFLİ BİR ÇOCUK GAZETESİ: SADÂKAT / ETFÂL
Yazarlar:
Arş. Gör. Aliye Nur Ercan
,
Yrd. Doç. Dr. Şerife Akpınar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türklük Bilimi Araştırmaları
DOI: 10.17133/tba.57624
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3982
3
ATIF
0
FAVORİ
3982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat