avatar
Alparslan Nas Doç. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ
Yayın 14 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 24 TR Dizin Atıf 22
14 Yayın
19 Hakemlik
24 CrossRef Atıf
22 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Çok Kültürlü ve Kültürlerarası Çalışmalar Ekran ve Medya Kültürü Günlük Yaşam ve Tüketim Kültür, Temsil ve Kimlik Kültürel Teori Küreselleşme ve Kültür Reklamcılık Reklam Çözümlemesi Sosyal Reklamcılık

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Türk Sinemasında Azınlıklar
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2854

0

3

2854

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1088

2

2

1088

Ulus markalama ve sürdürülebilirlik: Avrupa ülkelerinin karşılaştırmalı bir analizi
DOI: 10.26650/CONNECTIST2023-1180834
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 979

0

2

979

Kentsel ile Doğal Arasında: İstanbul’da Kapalı Site Projelerinin Yeşil Pazarlaması
Yayın Bilgisi: 2017 , İDEALKENT
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1417

0

1

1417

REKLAMLARDA GENÇLİK KİMLİĞİNİN KURGULANMASI: “GENÇ TURKCELL” ÖRNEĞİ
Yayın Bilgisi: 2013 , Selçuk İletişim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2941

0

1

2941

Yayınlar

Doç. Dr. Yalçın Lüleci’nin Anısına
DOI: 10.17829/turcom.1506258
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 471

0

471

2

979

“Yalnız Yürümeyeceksin”: Çevrim İçi Feminist Tanıklık ve Örtünmenin Dönüşen Öznellikleri
Yayın Bilgisi: 2023 , Fe Dergi
DOI: 10.46655/federgi.1175902
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 374

1

374

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1088

2

1088

Türk Sinemasında Azınlıklar
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2854

3

2854

Markalama ve Millî Kimlik: “Türkiye: Gücünü ve Potansiyelini Keşfet” Kampanyası Analizi
Yayın Bilgisi: 2017 , Bilig
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4073

0

4073

ERKEKLER DE AĞLAR, AMA… AXE REKLAMINDAKİ HEGEMONİK ERKEKLİK ELEŞTİRİSİNİN YORUMLANMA BİÇİMLERİ
Yayın Bilgisi: 2017 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesakademia.312263
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2550

1

2550

1

1867

Kentsel ile Doğal Arasında: İstanbul’da Kapalı Site Projelerinin Yeşil Pazarlaması
Yayın Bilgisi: 2017 , İDEALKENT
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1417

1

1417

0

3608

Toplumsal Hareketlerin Markalanmasında Reklamın Kullanımı
Yazarlar: Ali Murat Yel, Alparslan Nas
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1621

0

1621

1

3839

Women Chewing Gum: Feminist Critical Analysis of Advertising as Symbolic Violence
Yayın Bilgisi: 2015 , Ankara Üniversitesi İlef Dergisi
DOI: 10.24955/ilef.305305
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3297

0

3297

REKLAMLARDA GENÇLİK KİMLİĞİNİN KURGULANMASI: “GENÇ TURKCELL” ÖRNEĞİ
Yayın Bilgisi: 2013 , Selçuk İletişim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2941

1

2941

Yayınlar

“Yalnız Yürümeyeceksin”: Çevrim İçi Feminist Tanıklık ve Örtünmenin Dönüşen Öznellikleri
Yayın Bilgisi: 2023 , Fe Dergi
DOI: 10.46655/federgi.1175902
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 374

1

1

374

Etkileyici Pazarlama Uygulamalarının Post-Hakikat Kavramı Bağlamında İncelenmesi
DOI: 10.55796/dusuncevetoplum.1104888
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1088

2

2

1088

ERKEKLER DE AĞLAR, AMA… AXE REKLAMINDAKİ HEGEMONİK ERKEKLİK ELEŞTİRİSİNİN YORUMLANMA BİÇİMLERİ
Yayın Bilgisi: 2017 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesakademia.312263
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2550

3

1

2550

13

1

3839

Women Chewing Gum: Feminist Critical Analysis of Advertising as Symbolic Violence
Yayın Bilgisi: 2015 , Ankara Üniversitesi İlef Dergisi
DOI: 10.24955/ilef.305305
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3297

5

0

3297

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.