Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alperen Çalışkan
Arş. Gör.
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
4
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0001-7804-5661
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
2024 sosyal bilgiler dersi öğretim programının 2005, 2015 ve 2018 programlarıyla karşılaştırılmalı analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1485390
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4550
0
ATIF
1
FAVORİ
4550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2024 sosyal bilgiler dersi öğretim programının 2005, 2015 ve 2018 programlarıyla karşılaştırılmalı analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1485390
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4550
1
FAVORİ
4550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel empati ölçeği-yetişkin formu: Geçerlilik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Hüseyin Çalışkan
,
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1260330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
559
0
FAVORİ
559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “Evren” Kavramına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “Şehir” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1086604
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Turkish History Education Journal
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Kurul Üyeliği
Sakarya Üniversitesi Türk Akademi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin “Şehir” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1086604
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
1
ATIF
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat