Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yusuf Yıldırım
Doç. Dr.
SIIRT UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
20
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
8
20
Yayın
30
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0003-0035-8443
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Ölçek Geliştirme
Hayat Boyu Öğrenme
Değerler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
SIIRT UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Salgın Döneminde Acil Uzaktan Öğretim Kapsamında İşlenen Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1000610
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
1
ATIF
1
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Şeklinde Yürütülen T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1032685
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
3
ATIF
1
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024 sosyal bilgiler dersi öğretim programının 2005, 2015 ve 2018 programlarıyla karşılaştırılmalı analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1485390
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6685
4
ATIF
1
FAVORİ
6685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Dışı Bilim Kampı Çalışmasının Çevreye ve Bilimsel Çalışmalara Yönelik Tutumlara Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Işılay Güneş Torun
,
Musa Çınartaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.1433630
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
83
0
FAVORİ
83
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin 21. Yüzyıl İnsan Profili Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1548121
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
0
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024 sosyal bilgiler dersi öğretim programının 2005, 2015 ve 2018 programlarıyla karşılaştırılmalı analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1485390
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6685
1
FAVORİ
6685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Ortamlarda Gerçekleştirilen Akıl ve Zekâ Oyunlarına İlişkin Veli ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Burçin Güler
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1382752
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Social Studies Teachers on Authentic Learning and Authentic Learning Practices
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Taha Şenel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1348000
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
331
0
FAVORİ
331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel empati ölçeği-yetişkin formu: Geçerlilik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Hüseyin Çalışkan
,
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1260330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
637
0
FAVORİ
637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluating the Effectiveness of the Biography-Based Values Education Program Implemented by Distant Education Method
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1079809
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
551
0
FAVORİ
551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Milli Kültüründe Değerler ve Değerler Eğitimi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya Üniversitesi Türk Akademi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
0
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Kapsamında İşlenen Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Öğrenci ve Veli Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
0
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Salgın Döneminde Acil Uzaktan Öğretim Kapsamında İşlenen Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1000610
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
1
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Şeklinde Yürütülen T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1032685
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
1
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TUTUMLULUK DEĞERİNİN KAZANDIRILMASI BAĞLAMINDA YAPILAN UYGULAMAYA İLİŞKİN VELİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Taha Şenel
,
Hüseyin Çalışkan
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.743160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2199
0
FAVORİ
2199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Evaluation of Values Education Project conducted by the Context of Nature Education
Yazarlar:
Hüseyin Çalışkan
,
Yusuf Yıldırım
,
Eda Demirhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.53.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
0
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerler Eğitimi Bağlamında Planlanan Doğa Eğitimi Programına İlişkin Veli Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hüseyin Çalışkan
,
Eda Demirhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.887045
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görev Odaklı Değerler Eğitimi (GODE): Örnek Bir Uygulamaya İlişkin Veli Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hüseyin Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.866098
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ETKİN VATANDAŞLIK DEĞERLERİ ÖLÇEĞİNİN (EVDÖ) GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hüseyin Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.742091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1467
0
FAVORİ
1467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seçmeli Hukuk ve Adalet Dersinin Ortaokul Öğrencilerinin Adil Olma ve Sorumluluk Değerlerine Etkisi
Yazarlar:
Hüseyin Çalışkan
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf “Basit Elektrik Devreleri” Ünitesi İçin Bir Öğretim Materyali Tasarımı ve Tasarıma Yönelik Öğretmen ve Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Emre Yılmaz
,
Emrah Köseoğlu
,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarına ve E-Müfredata İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Hüseyin Çalışkan
,
Yusuf Yıldırım
,
Güneş Kılınç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
0
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cinsiyet Faktörünün Ortaokul 5. ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Olgunluk Düzeyine Etkisi
Yazarlar: Erdal Akpınar,
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
0
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Değerler Eğitimi Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Family Counseling and Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Türk Akademi Dergisi
Turkish History Education Journal
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Editör
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Akademi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Science Research
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Journal of Social Sciences And Education
Journal of Turkic Civilization Studies
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Participatory Educational Research
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
2024 sosyal bilgiler dersi öğretim programının 2005, 2015 ve 2018 programlarıyla karşılaştırılmalı analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1485390
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6685
4
ATIF
1
FAVORİ
6685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Social Studies Teachers on Authentic Learning and Authentic Learning Practices
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Taha Şenel
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1348000
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
331
1
ATIF
0
FAVORİ
331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Salgın Döneminde Acil Uzaktan Öğretim Kapsamında İşlenen Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1000610
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
1
ATIF
1
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Şeklinde Yürütülen T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1032685
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
3
ATIF
1
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Evaluation of Values Education Project conducted by the Context of Nature Education
Yazarlar:
Hüseyin Çalışkan
,
Yusuf Yıldırım
,
Eda Demirhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.53.8.3
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
3
ATIF
0
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerler Eğitimi Bağlamında Planlanan Doğa Eğitimi Programına İlişkin Veli Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hüseyin Çalışkan
,
Eda Demirhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.887045
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
1
ATIF
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görev Odaklı Değerler Eğitimi (GODE): Örnek Bir Uygulamaya İlişkin Veli Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hüseyin Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.866098
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
1
ATIF
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ETKİN VATANDAŞLIK DEĞERLERİ ÖLÇEĞİNİN (EVDÖ) GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Hüseyin Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.742091
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1467
5
ATIF
0
FAVORİ
1467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat