Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Asena Yücedağlar
Arş. Gör.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
2
2
Yayın
0
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-7362-6536
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
ÖĞRETMENLERDE SESSİZ İSTİFA ÖLÇEĞİ: BİR GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Asena Yücedağlar
,
Fahrettin Gılıç
,
N. Bilge Uzun
,
Yusuf İnandı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1313367
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Asena Yücedağlar
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1095909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
540
0
FAVORİ
540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sekreter
Kurul Üyeliği
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMENLERDE SESSİZ İSTİFA ÖLÇEĞİ: BİR GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Asena Yücedağlar
,
Fahrettin Gılıç
,
N. Bilge Uzun
,
Yusuf İnandı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1313367
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
7
ATIF
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Asena Yücedağlar
,
Binali Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1095909
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
540
1
ATIF
0
FAVORİ
540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat