Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aslıhan Erman Aslanoğlu
Dr. Öğr. Üyesi
UFUK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
7
3
Yayın
7
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
UFUK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Akran ve öz değerlendirme uygulamalarının yazma becerilerine etkisinin incelenmesi
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1127815
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
3
ATIF
2
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining The Rater Drift in The Assessment of Presentation Skills in Secondary School Context
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1213969
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
1
ATIF
2
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Differential Rater Functioning in the Process of Assessing Writing Skills of Middle School 7th Grade Students
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.88.8.4
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
3
ATIF
1
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining The Rater Drift in The Assessment of Presentation Skills in Secondary School Context
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1213969
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
2
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran ve öz değerlendirme uygulamalarının yazma becerilerine etkisinin incelenmesi
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1127815
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
2
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Differential Rater Functioning in the Process of Assessing Writing Skills of Middle School 7th Grade Students
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.88.8.4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
1
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Participatory Educational Research
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Participatory Educational Research
Yayınlar
Examining The Rater Drift in The Assessment of Presentation Skills in Secondary School Context
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1213969
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
1
ATIF
2
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran ve öz değerlendirme uygulamalarının yazma becerilerine etkisinin incelenmesi
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1127815
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
3
ATIF
2
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Differential Rater Functioning in the Process of Assessing Writing Skills of Middle School 7th Grade Students
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.88.8.4
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
3
ATIF
1
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat