Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Şata
Doç.
VAN YUZUNCU YIL UNIVERSITY
Yayın
20
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
61
TR Dizin Atıf
36
20
Yayın
39
Hakemlik
61
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0003-2683-4997
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fizik
İstatistiksel Analiz Teknikleri
Klasik Test Kuramları
Madde-Cevap Kuramı
Ölçme Eşdeğerliliği
Test Standarizasyonu ve Norm Geliştirme
Test, Ölçme ve Psikometri (Diğer)
Kurum
VAN YUZUNCU YIL UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Examining The Rater Drift in The Assessment of Presentation Skills in Secondary School Context
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1213969
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
675
1
ATIF
2
FAVORİ
675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Rasch analysis to examine raters’ expertise Turkish teacher candidates’ competency levels in writing different types of test items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1058300
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
ATIF
2
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Impact of Rater Training on Rater Errors in the Process of Assessing Writing Skill
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.877035
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
1
ATIF
2
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CHAID Analizi ve Lojistik Regresyon Analizi Sonuçlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Mehtap Çakan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1876
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effect of Rater Training on Differential Rater Function in Assessing Academic Writing Skills of Higher Education Students
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.842094
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
1
ATIF
1
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Becerilerinin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar: Çok Boyutlu-Çok Yüzeyli Rasch Modeli UygulamasıÖğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Becerilerinin Değerlendirilmesinde Yeni Yaklaşımlar: Çok Boyutlu-Çok Yüzeyli Rasch Modeli Uygulaması
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İçtimaiyat
DOI: 10.33709/ictimaiyat.1536427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
40
0
FAVORİ
40
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rubrics in Terms of Development Processes and Misconceptions
Yazarlar:
Fuat Elkonca
,
Görkem Ceyhan
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1251470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Time on Performance Assessment (Self, Peer and Teacher) in Higher Education: Rater Drift
Yazarlar:
Hikmet Şevgin
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.77.10.5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
1
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using ACER ConQuest program to examine multidimensional and many-facet models
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1238248
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
880
1
FAVORİ
880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Achievement Test Development Competencies of Primary Mathematics Teacher Candidates
Yazarlar:
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1130273
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
390
1
FAVORİ
390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining The Rater Drift in The Assessment of Presentation Skills in Secondary School Context
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1213969
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
675
2
FAVORİ
675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Rasch analysis to examine raters’ expertise Turkish teacher candidates’ competency levels in writing different types of test items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1058300
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
2
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenliği Tercih Etme ile Tutum Arasındaki İlişkide Öğretmenlik İmajının Düzenleyicilik ve Aracılık Rolü
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Ergün Cihat Çorbacı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1073981
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
667
1
FAVORİ
667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Impact of Rater Training on Rater Errors in the Process of Assessing Writing Skill
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.877035
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
2
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Standard Setting in Academic Writing Assessment through Objective Standard Setting Method
Yazarlar: Fatima Nur Fişne,
Mehmet Sata
, Ismail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1059304
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1457
1
FAVORİ
1457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirme Faaliyetlerini Değerlendirme Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fuat Elkonca
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
1
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Differential Rater Functioning in the Process of Assessing Writing Skills of Middle School 7th Grade Students
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.88.8.4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
1
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Rater Biases of Peer Assessors in Different Assessment Environments
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
1
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effect of Rater Training on Differential Rater Function in Assessing Academic Writing Skills of Higher Education Students
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.842094
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
1
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparison of Classification Performances between the Methods of Logistics Regression and CHAID Analysis in accordance with Sample Size
Yazarlar:
Mehmet Şata
, Fuat Elkonca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.733720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
0
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmeye Hazırbulunuşluk Ölçeğinin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Ergün Cihat Çorbacı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1513
1
FAVORİ
1513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Doküman Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.334292
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7778
1
FAVORİ
7778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CHAID Analizi ve Lojistik Regresyon Analizi Sonuçlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Mehtap Çakan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1876
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıllı Telefon Bağımlılığı Ölçeği-Kısa Versiyonunun Ergenler İçin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Mehmet Şata
, Fatih Karip
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.346614
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4345
0
FAVORİ
4345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıllı Telefon Bağımlılığı Ölçeği’nin (ATBÖ) Türk Lise Öğrencileri İçin Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Şata
, İlyas Çelik,
Zafer Ertürk
, Umut Erkin Taş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.95432
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4819
1
FAVORİ
4819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İçtimaiyat
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Psychology and Educational Studies
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Erciyes Journal of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İçtimaiyat
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Psikoloji Çalışmaları
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Using ACER ConQuest program to examine multidimensional and many-facet models
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1238248
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
880
1
ATIF
1
FAVORİ
880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining The Rater Drift in The Assessment of Presentation Skills in Secondary School Context
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1213969
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
675
1
ATIF
2
FAVORİ
675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Rasch analysis to examine raters’ expertise Turkish teacher candidates’ competency levels in writing different types of test items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1058300
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
ATIF
2
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenliği Tercih Etme ile Tutum Arasındaki İlişkide Öğretmenlik İmajının Düzenleyicilik ve Aracılık Rolü
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
Ergün Cihat Çorbacı
,
Mahmut Sami Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1073981
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
667
1
ATIF
1
FAVORİ
667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Impact of Rater Training on Rater Errors in the Process of Assessing Writing Skill
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.877035
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1449
1
ATIF
2
FAVORİ
1449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Differential Rater Functioning in the Process of Assessing Writing Skills of Middle School 7th Grade Students
Yazarlar:
Aslıhan Erman Aslanoğlu
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.88.8.4
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
3
ATIF
1
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Effect of Rater Training on Differential Rater Function in Assessing Academic Writing Skills of Higher Education Students
Yazarlar:
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.842094
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
1
ATIF
1
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparison of Classification Performances between the Methods of Logistics Regression and CHAID Analysis in accordance with Sample Size
Yazarlar:
Mehmet Şata
, Fuat Elkonca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.733720
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
2
ATIF
0
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Doküman Analizi Yöntemi ile İncelenmesi
Yazarlar:
Mahmut Sami Koyuncu
,
Mehmet Şata
,
İsmail Karakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.334292
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7778
10
ATIF
1
FAVORİ
7778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıllı Telefon Bağımlılığı Ölçeği-Kısa Versiyonunun Ergenler İçin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Mehmet Şata
, Fatih Karip
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.346614
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4345
18
ATIF
0
FAVORİ
4345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıllı Telefon Bağımlılığı Ölçeği’nin (ATBÖ) Türk Lise Öğrencileri İçin Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Şata
, İlyas Çelik,
Zafer Ertürk
, Umut Erkin Taş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.95432
ATIF
22
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4819
22
ATIF
1
FAVORİ
4819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat