Yasin Soylu profil resmi
Yasin Soylu Prof. Dr. Atatürk Üniversitesi
Yayın 26 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 82 TR Dizin Atıf 291
26 Yayın
28 Hakemlik
82 CrossRef Atıf
291 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Atatürk Üniversitesi

Popüler Yayınları

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4316

4

5

4316

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11594

30

2

11594

4

2

2006

0

1

1871

Yayınlar

1

403

0

528

0

479

2

2006

0

2081

0

1427

0

1821

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4316

5

4316

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2180

0

2180

0

2959

0

7137

1

1871

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11594

2

11594

0

11468

0

1620

0

1039

0

2085

Yayınlar

2

0

528

4

2

2006

Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Problem Çözmeye Yönelik Yapılan Çalışmaların Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Ayşegül Coşkun, Yasin Soylu
DOI: 10.17278/ijesim.984843
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2081

5

0

2081

4

0

1821

Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük, Yasin Soylu
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF 4 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4316

4

5

4316

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2180

6

0

2180

2

0

2959

6

0

7137

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11594

30

2

11594

11

0

11468

6

0

1620

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.