Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yasin Soylu
Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi
Yayın
26
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
82
TR Dizin Atıf
291
26
Yayın
28
Hakemlik
82
CrossRef Atıf
291
TR Dizin Atıf
0000-0003-0906-4994
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Atatürk Üniversitesi
Popüler Yayınları
Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF
4
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4316
4
ATIF
5
FAVORİ
4316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burçin Gökkurt
,
Tuğba Örnek
, Fatih Hayat,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF
30
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11594
30
ATIF
2
FAVORİ
11594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Becerisini Geliştirmek için Tasarlanan Problem Kurma Öğrenme Modeli’nin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tuğba Örnek
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.949572
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2006
4
ATIF
2
FAVORİ
2006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematik Derslerinde Öğretim Yöntem ve Teknikleri Kullanabilme Konusundaki Yeterlilikleri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11085
0
ATIF
1
FAVORİ
11085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Değişken Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt,
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
0
ATIF
1
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Dönemdeki Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Erken Çocukluk Dönemi Sayı Becerilerinin Sayı Hissi Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Celal Uras
,
Yasin Soylu
,
Derya Karakuş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1371530
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
343
0
FAVORİ
343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Sayılar Konusunun Ders İmecesi Modeli İle Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Başarısı ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Hamiyet Bulut,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1290486
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
403
1
FAVORİ
403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ANLAMADAKİ BAŞARILARI İLE PROBLEM ÇÖZMEDEKİ BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Erva Nur Bayrak
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Ders İmecesi Yöntemiyle Ölçme-Değerlendirme ve Program Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Meltem Koçak
,
Yasin Soylu
, Fatih Hayat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.706619
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Increasing Students’ Mathematics Learning Levels via Lesson Study
Yazarlar:
Meltem Koçak
,
Ceyhun Ozan
,
Duygu İleritürk
,
Osman Buran
,
Yasin Soylu
,
Remzi Y. Kıncal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1033140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Becerisini Geliştirmek için Tasarlanan Problem Kurma Öğrenme Modeli’nin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tuğba Örnek
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.949572
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2006
2
FAVORİ
2006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Problem Çözmeye Yönelik Yapılan Çalışmaların Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Ayşegül Coşkun,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.984843
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2081
0
FAVORİ
2081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Kenar ve Ayrıt Kavramları İle İlgili Anlamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Meltem Koçak
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1610
0
FAVORİ
1610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Bilgilerinin Gelişimleri ile İlgili Farkındalıklarının İncelenmesi: Öğretmenlik Uygulaması Örneği
Yazarlar:
Meltem Koçak
,
Derya Karakuş
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.722340
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
622
0
FAVORİ
622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirle İlgili Öğretimsel Strateji Bilgi Gelişimleri
Yazarlar:
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Yolları Kullanılarak Tasarlanan Bir Öğrenme Ortamının Matematiksel Muhakemeye ve Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1821
0
FAVORİ
1821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4316
5
FAVORİ
4316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yazarlar:
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2180
0
FAVORİ
2180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Yüzey Alan ve Hacim Konusunda Öğretim Strateji Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Meltem Koçak
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1755
0
FAVORİ
1755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel Problemleri Değişkensiz Çözmede Kullandıkları Stratejiler ve Yöntemler
Yazarlar:
Burçin Gökkurt Özdemir
,
Meltem Koçak
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5916
0
FAVORİ
5916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Silindir Kavramıyla İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Meltem Koçak
,
Burçin Gökkurt Özdemir
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
0
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin Bazı Bileşenler Açısından İncelenmesi: Koni Örneği
Yazarlar:
Burçin Gökkurt
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.14548
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2959
0
FAVORİ
2959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ: PRİZMA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Burçin Gökkurt
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194937
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7137
0
FAVORİ
7137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Değişken Kavramına Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğrenci Hataları Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt,
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
1
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burçin Gökkurt
,
Tuğba Örnek
, Fatih Hayat,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11594
2
FAVORİ
11594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Sayılar Konusunun Öğrenilmesi ve Öğretilmesinde Yaşanan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Kani Başıbüyük
, Burçin Gökkurt,
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.53497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11468
0
FAVORİ
11468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Kani Başıbüyük
,
Emrullah Erdem
,
Ömer Şahin
, Burçin Gökkurt,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.78901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
0
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Geometrik Cisimler Konusuna İlişkin Öğrenci Hatalarına Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri
Yazarlar:
Burçin Gökkurt
,
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
, Yusuf Doğan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
0
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Sayılarla İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Şahin
,
Emrullah Erdem
,
Kani Başıbüyük
, Burçin Gökkurt,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3968
0
FAVORİ
3968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bingölbali, E. ve Özmantar, M.F. (2009). Matematiksel zorluklar ve çözüm önerileri. Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.
Yazarlar:
Ömer Şahin
, Burçin Gökkurt,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
0
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematik Derslerinde Öğretim Yöntem ve Teknikleri Kullanabilme Konusundaki Yeterlilikleri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11085
1
FAVORİ
11085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Journal of Family Counseling and Education
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Editörlük
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Alan Editörü
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Dönemdeki Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Erken Çocukluk Dönemi Sayı Becerilerinin Sayı Hissi Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Celal Uras
,
Yasin Soylu
,
Derya Karakuş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1371530
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
343
1
ATIF
0
FAVORİ
343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Ders İmecesi Yöntemiyle Ölçme-Değerlendirme ve Program Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Meltem Koçak
,
Yasin Soylu
, Fatih Hayat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.706619
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
2
ATIF
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Becerisini Geliştirmek için Tasarlanan Problem Kurma Öğrenme Modeli’nin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Tuğba Örnek
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.949572
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2006
4
ATIF
2
FAVORİ
2006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Problem Çözmeye Yönelik Yapılan Çalışmaların Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Ayşegül Coşkun,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.984843
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2081
5
ATIF
0
FAVORİ
2081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Bilgilerinin Gelişimleri ile İlgili Farkındalıklarının İncelenmesi: Öğretmenlik Uygulaması Örneği
Yazarlar:
Meltem Koçak
,
Derya Karakuş
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.722340
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
622
1
ATIF
0
FAVORİ
622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğretim Yolları Kullanılarak Tasarlanan Bir Öğrenme Ortamının Matematiksel Muhakemeye ve Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3056
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1821
4
ATIF
0
FAVORİ
1821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Kani Başıbüyük,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.554510
ATIF
4
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4316
4
ATIF
5
FAVORİ
4316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Ölçme ve Değerlendirme Bilgi Gelişimleri
Yazarlar:
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.335187
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2180
6
ATIF
0
FAVORİ
2180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin Bazı Bileşenler Açısından İncelenmesi: Koni Örneği
Yazarlar:
Burçin Gökkurt
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.14548
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2959
2
ATIF
0
FAVORİ
2959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL ALAN BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ: PRİZMA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Burçin Gökkurt
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194937
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7137
6
ATIF
0
FAVORİ
7137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Burçin Gökkurt
,
Tuğba Örnek
, Fatih Hayat,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF
30
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11594
30
ATIF
2
FAVORİ
11594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Sayılar Konusunun Öğrenilmesi ve Öğretilmesinde Yaşanan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Emrullah Erdem
,
Kani Başıbüyük
, Burçin Gökkurt,
Ömer Şahin
,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.53497
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11468
11
ATIF
0
FAVORİ
11468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Kani Başıbüyük
,
Emrullah Erdem
,
Ömer Şahin
, Burçin Gökkurt,
Yasin Soylu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.78901
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1620
6
ATIF
0
FAVORİ
1620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat