avatar
Burçin Gökkurt Özdemir Prof. Dr. Bartın Üniversitesi
Yayın 20 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 61 TR Dizin Atıf 126
20 Yayın
25 Hakemlik
61 CrossRef Atıf
126 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi technology-supported mathematics teaching, geometry teaching, pedagogical content knowledge, mind and intelligence games, problem solving, problem posing and misconceptions.

Kurum

Bartın Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

5

4758

1

3

2124

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12027

30

2

12027

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt , Yasin Soylu, Özge Demir
DOI: 10.17522/nefefmed.23191
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3267

6

1

3267

Yayınlar

Digital Games Designed By Prospective Teachers in The Scratch Program Through The Eyes of Mathematics Teachers
Yazarlar: Burçin Gökkurt Özdemir , Rabia Basır, Aleyna Balbay, Patmanur Meredova, Kübra Çağlar
DOI: 10.25233/ijlel.994301
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 743

0

743

5

4758

1

9181

0

2475

0

6073

0

1284

Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları
DOI: 10.24315/trkefd.284301
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 23565

0

23565

0

3072

0

7244

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt , Yasin Soylu, Özge Demir
DOI: 10.17522/nefefmed.23191
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3267

1

3267

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12027

2

12027

Yayınlar

4

5

4758

1

3

2124

2

0

2475

1

0

11139

Sınıf ve Matematik Öğretmenlerinin Kavram Yanılgılarına İlişkin Açıklamaları
DOI: 10.24315/trkefd.284301
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 23565

6

0

23565

2

0

3072

6

0

7244

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Burçin Gökkurt , Yasin Soylu, Özge Demir
DOI: 10.17522/nefefmed.23191
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3267

6

1

3267

Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145637
ATIF 30 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12027

30

2

12027

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.