Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neslihan Usta
Yrd. Doç. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayın
9
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
10
9
Yayın
17
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
Oyunlarla Matematik Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Ayşe Derya Işık
, Fatih Taş, Gonca Gülay, Gülsün Şahan,
Süreyya Genç
, Fatma Diril, Özge Demir, Kazım Küçük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506917
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
4
ATIF
2
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ölçüler Konusunda Öğrenci Hatalarını Tespit Etme Becerileri ve Hataların Giderilmesine İlişkin Önerileri
Yazarlar:
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.451075
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
1
ATIF
1
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik, Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik, Matematiksel İnançları ve Bu İnançlar Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Burçin Gökkurt Özdemir
,
Tamer Kutluca
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.465800
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
2
ATIF
1
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Burçin Gökkurt Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8913
0
ATIF
1
FAVORİ
8913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Probleme Dayalı Öğrenmenin Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşleri: Çember ve Daire Örneği
Yazarlar:
Alev Altun
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
108
0
FAVORİ
108
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Sözel Oyunların Kullanılması ile Yapılan Öğretimin 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Büşra Çağan
,
Şeref Mirasyedioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik, Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik, Matematiksel İnançları ve Bu İnançlar Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Burçin Gökkurt Özdemir
,
Tamer Kutluca
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.465800
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
1
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ölçüler Konusunda Öğrenci Hatalarını Tespit Etme Becerileri ve Hataların Giderilmesine İlişkin Önerileri
Yazarlar:
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.451075
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
1
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlarla Matematik Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Ayşe Derya Işık
, Fatih Taş, Gonca Gülay, Gülsün Şahan,
Süreyya Genç
, Fatma Diril, Özge Demir, Kazım Küçük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506917
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
2
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Burçin Gökkurt Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8913
1
FAVORİ
8913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Sözel Problemleri Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Burçin Gökkurt Özdemir
,
Neslihan Usta
, Özge Demir,
Melis Minisker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.330626
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2408
0
FAVORİ
2408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özdeşliklerin Mantıksal Çıkarımının Öğretilmesine İlişkin Görüşleri Ve Bu Mantıksal Çıkarımları Kullanma Becerileri (Teachers' Opinions on Teaching the Logical Inference of Identities and Using Skills..) Doi: 10.14686/buefad.v5i1.5000172655
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.5000172655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4244
0
FAVORİ
4244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bartın İli Ortaokullar Arası Matematik Yarışmasına Katılan Öğrencilere Göre Matematikte Başarılı Olmalarını Sağlayan Faktörler
Yazarlar:
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2091
0
FAVORİ
2091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Computer and Education Research
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
EDUCATIONE
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine İlişkin Öz-Yeterlik, Matematiksel Problem Çözmeye Yönelik, Matematiksel İnançları ve Bu İnançlar Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Burçin Gökkurt Özdemir
,
Tamer Kutluca
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.465800
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
2
ATIF
1
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ölçüler Konusunda Öğrenci Hatalarını Tespit Etme Becerileri ve Hataların Giderilmesine İlişkin Önerileri
Yazarlar:
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.451075
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
1
ATIF
1
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlarla Matematik Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Neslihan Usta
,
Ayşe Derya Işık
, Fatih Taş, Gonca Gülay, Gülsün Şahan,
Süreyya Genç
, Fatma Diril, Özge Demir, Kazım Küçük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506917
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
4
ATIF
2
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Sözel Problemleri Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Burçin Gökkurt Özdemir
,
Neslihan Usta
, Özge Demir,
Melis Minisker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.330626
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2408
2
ATIF
0
FAVORİ
2408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Özdeşliklerin Mantıksal Çıkarımının Öğretilmesine İlişkin Görüşleri Ve Bu Mantıksal Çıkarımları Kullanma Becerileri (Teachers' Opinions on Teaching the Logical Inference of Identities and Using Skills..) Doi: 10.14686/buefad.v5i1.5000172655
Yazarlar:
Ahmet Yılmaz
,
Burçin Gökkurt
,
Neslihan Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.5000172655
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4244
1
ATIF
0
FAVORİ
4244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat