Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayfer Sayın
Doç. Dr.
GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION
Yayın
21
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
21
21
Yayın
34
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Yapay Zeka (Diğer)
Modelleme
Test, Ölçme ve Psikometri (Diğer)
Kurum
GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Using Rasch analysis to examine raters’ expertise Turkish teacher candidates’ competency levels in writing different types of test items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1058300
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
ATIF
2
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü Anlatım Dersine Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ayfer Sayın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1694
0
ATIF
1
FAVORİ
1694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmen Adaylarının Sosyal Ve Akademik Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
, Burcu Takıl
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326603
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
11
ATIF
1
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekolojik Okuryazarlık Eğitiminin Okul Öncesi Çocukların Çevreye Yönelik Farkındalık ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Okyay
,
Ayfer Sayın
,
Zeliha Gunes Demır
,
Kamer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.944271
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3321
0
ATIF
1
FAVORİ
3321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Ölçülmesine Yönelik Soruların Hazırlanmasında Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri: Okuduğunu Anlama*
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Nazife Burcu Takıl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1195081
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1421
3
ATIF
1
FAVORİ
1421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkçe Başarısının Matematik Başarısı Üzerindeki Etkisinde Cinsiyet ve Okul Türünün Düzenleyici Rolü
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Sebahat Gören
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1418107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
138
0
FAVORİ
138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The difference between estimated and perceived item difficulty: An empirical study
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Okan Bulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1376160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of Item Bias in the PISA 2018 Reading Understanding and Memorising Strategies Questionnaire
Yazarlar:
Sebahat Gören
,
Ayfer Sayın
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1473662
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
440
0
FAVORİ
440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluating the Psychometric Characteristics of Generated Visual Reading Comprehension Items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
185
0
FAVORİ
185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazılı Üretimlerin Analitik Değerlendirilmesi: Ölçüt Ayrımının Çok Yüzeyli Rasch Analiziyle İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1403091
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
0
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparing Estimated and Real Item Difficulty Using Multi-Facet Rasch Analysis
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Sebahat Gören
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1310893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Change in the Features of Turkish Items in the High School Entrance System 2018-2022
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Deniz Melanlıoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1377107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
0
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automatic item generation for non-verbal reasoning items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
, Sabiha Bozdağ, Mark J. Gıerl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1359348
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Automatic item generation for online measurement and evaluation: Turkish literature items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
, Mark J. Gıerl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1249297
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Ölçülmesine Yönelik Soruların Hazırlanmasında Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri: Okuduğunu Anlama*
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Nazife Burcu Takıl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1195081
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1421
1
FAVORİ
1421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Rasch analysis to examine raters’ expertise Turkish teacher candidates’ competency levels in writing different types of test items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1058300
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
2
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekolojik Okuryazarlık Eğitiminin Okul Öncesi Çocukların Çevreye Yönelik Farkındalık ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Okyay
,
Ayfer Sayın
,
Zeliha Gunes Demır
,
Kamer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.944271
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3321
1
FAVORİ
3321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Testlerde Hatalı Soru Olması Durumunda Kullanılan Yöntemlerin Puanlamaya ve Sıralamaya Olan Etkisi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Hakan Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4134
0
FAVORİ
4134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Measurement Tool for Repeated Measurement of Assessment of University Students’ Writing Skill: Development and Evaluation
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Nilüfer Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.639148
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2022
0
FAVORİ
2022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grup Başarısına Göre Madde ve Kişi Parametreleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Koğar
,
Ayfer Sayın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.424306
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
0
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veri ile Baş Etme Yöntemlerinin Madde Parametrelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Alperen Yandı
, Esra Oyar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.355506
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
0
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmen Adaylarının Sosyal Ve Akademik Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
, Burcu Takıl
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326603
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
1
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Examination of Model Fit Indexes with Different Estimation Methods under Different Sample Sizes in Confirmatory Factor Analysis
Yazarlar:
Ayfer Sayın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
0
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü Anlatım Dersine Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ayfer Sayın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1694
1
FAVORİ
1694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİNDE PARAMETRELERİN KLASİK TEST KURAMI VE MADDE TEPKİ KURAMINA GÖRE SINIRLANDIRILMASININ UYUM İNDEKSLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Ayfer Sayın
, Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6238
0
FAVORİ
6238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarıyı Etkileyen Faktörlerin Önem Derecelerinin Ardışık Aralıklar Yöntemiyle Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
, Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1199
0
FAVORİ
1199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Education Journal
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Automatic item generation for online measurement and evaluation: Turkish literature items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
, Mark J. Gıerl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1249297
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
1
ATIF
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üst Düzey Düşünme Becerilerinin Ölçülmesine Yönelik Soruların Hazırlanmasında Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri: Okuduğunu Anlama*
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Nazife Burcu Takıl
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1195081
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1421
3
ATIF
1
FAVORİ
1421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Rasch analysis to examine raters’ expertise Turkish teacher candidates’ competency levels in writing different types of test items
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1058300
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
ATIF
2
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Measurement Tool for Repeated Measurement of Assessment of University Students’ Writing Skill: Development and Evaluation
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Nilüfer Kahraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.639148
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2022
2
ATIF
0
FAVORİ
2022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kayıp Veri ile Baş Etme Yöntemlerinin Madde Parametrelerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
,
Alperen Yandı
, Esra Oyar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.355506
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
3
ATIF
0
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmen Adaylarının Sosyal Ve Akademik Yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayfer Sayın
, Burcu Takıl
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326603
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
11
ATIF
1
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat