Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
Dr. Öğr. Üyesi
CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Yayın
10
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
16
10
Yayın
2
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Tıp Eğitimi
Kurum
CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Popüler Yayınları
COVID-19 Salgın Sürecine İlişkin Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Tıp Fakültesi (ÇOMÜTF) Deneyimi
Yazarlar:
Tamer Demir
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.777744
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
ATIF
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tıp Öğrencilerinin Motivasyonel Kararlılık, Özyönelimli Öğrenme Hazırbulunuşluğu ve Başarı Yönelimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Çetin Toraman
,
Mustafa Onur Yurdal
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
, Bahar Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.957588
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
1
ATIF
1
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
How many grades of response categories does the commitment to the profession of medicine scale provide the most information?
Yazarlar:
Murat Tekin
,
Çetin Toraman
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1400157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
102
0
FAVORİ
102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tıp Öğrencilerinin Motivasyonel Kararlılık, Özyönelimli Öğrenme Hazırbulunuşluğu ve Başarı Yönelimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Çetin Toraman
,
Mustafa Onur Yurdal
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
, Bahar Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.957588
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
1
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürekli Tıp Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme Bağlamında Grand Rounds Öğrenme Döngüsü Modeli
Yazarlar:
Güneş Korkmaz
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.958176
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tıp Fakülteme Mektubum Var!
Yazarlar:
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Canan Akman
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.907675
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1033
0
FAVORİ
1033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ACİL SERVİS VE YATAKLI SERVİSLERDE GÖREVLİ SAĞLIK PROFESYONELLERİNİN PROBLEM ÇÖZME YETENEK ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emine Sevinç Postacı
,
İbrahim Uysal
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Hastane Öncesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
0
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Acil Tip Stajını Alan Önhekimlerin Staj Öncesi ve Sonrası Meslekî Kaygılarının İncelenmesi (Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Canan Akman
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Çetin Toraman
, Gökhan Akdur,
Okhan Akdur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.756722
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
436
0
FAVORİ
436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Salgın Sürecine İlişkin Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Tıp Fakültesi (ÇOMÜTF) Deneyimi
Yazarlar:
Tamer Demir
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.777744
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Acil Sağlık Çalışanları için Mesleki Kaygı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Emine Sevinç Postacı
,
İbrahim Uysal
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.689108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2152
0
FAVORİ
2152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Düzeyleri, Öğrenme Yaklaşımları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Yazarlar:
Çetin Toraman
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Mustafa Onur Yurdal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.589099
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
0
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing an Item Bank for Progress Tests and Application of Computerized Adaptive Testing by Simulation in Medical Education
Yazarlar:
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
, Nizamettin Koç,
Atilla Halil Elhan
, Derya Öztuna
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.635675
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Hastane Öncesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Tıp Eğitimi Dünyası
Hakemlik
Tıp Eğitimi Dünyası
Yayınlar
Tıp Öğrencilerinin Motivasyonel Kararlılık, Özyönelimli Öğrenme Hazırbulunuşluğu ve Başarı Yönelimleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Çetin Toraman
,
Mustafa Onur Yurdal
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
, Bahar Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.957588
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
552
1
ATIF
1
FAVORİ
552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Salgın Sürecine İlişkin Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Tıp Fakültesi (ÇOMÜTF) Deneyimi
Yazarlar:
Tamer Demir
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.777744
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
ATIF
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Acil Sağlık Çalışanları için Mesleki Kaygı Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Emine Sevinç Postacı
,
İbrahim Uysal
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Çetin Toraman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.689108
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2152
7
ATIF
0
FAVORİ
2152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Düzeyleri, Öğrenme Yaklaşımları ve Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Yazarlar:
Çetin Toraman
,
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
,
Mustafa Onur Yurdal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.589099
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
5
ATIF
0
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing an Item Bank for Progress Tests and Application of Computerized Adaptive Testing by Simulation in Medical Education
Yazarlar:
Ayşen Melek Aytuğ Koşan
, Nizamettin Koç,
Atilla Halil Elhan
, Derya Öztuna
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.635675
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
2
ATIF
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat