avatar
Bahadır Ayar Arş. Gör. MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 17
5 Yayın
1 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
17 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Kar Amacı Gütmeyen Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama Teorisi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

MARKA PERFORMANSININ REKABET GÜCÜNE ETKİSİ:ULUSAL VE ULUSLARARASI BİRLEŞME VE SATIN ALMALAR AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar: Tayyip Sabri Erdil, Sibel Aydoğan, Bahadır Ayar , Özge Güvendık
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.522181
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2304

1

1

2304

İZLEYİCİ ALGISI BİLEŞENLERİNİN REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar: Bahadır Ayar , Seval Taşer , Tayyip Erdil
DOI: 10.18092/ulikidince.573790
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2150

0

1

2150

TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 745

0

1

745

Yayınlar

TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA ZAMAN KAVRAMI
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 745

1

745

1

2150

MARKA PERFORMANSININ REKABET GÜCÜNE ETKİSİ:ULUSAL VE ULUSLARARASI BİRLEŞME VE SATIN ALMALAR AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar: Tayyip Sabri Erdil, Sibel Aydoğan, Bahadır Ayar , Özge Güvendık
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.522181
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2304

1

2304

İNOVASYON PERFORMANSININ REKABET GÜCÜ, FİRMA PERFORMANSI VE İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİRLEŞME VE SATIN ALMA İŞLEMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: T. Sabri Erdil, Sibel Aydoğan, Bahadır Ayar , Özge Güvendik, Seren Diler, Kemal Gusinac
DOI: 10.14780/muiibd.511025
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2451

0

2451

İNOVASYON VE AR-GE FAALİYETLERİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİ: TÜRK İŞLETMELERİ ÜZERİNE ALGISAL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Bahadır Ayar , Tayyip Erdil
Yayın Bilgisi: 2018 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.310750
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6542

0

6542

Yayınlar

MARKA PERFORMANSININ REKABET GÜCÜNE ETKİSİ:ULUSAL VE ULUSLARARASI BİRLEŞME VE SATIN ALMALAR AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar: Tayyip Sabri Erdil, Sibel Aydoğan, Bahadır Ayar , Özge Güvendık
Yayın Bilgisi: 2019 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.522181
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2304

1

1

2304

İNOVASYON PERFORMANSININ REKABET GÜCÜ, FİRMA PERFORMANSI VE İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİRLEŞME VE SATIN ALMA İŞLEMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: T. Sabri Erdil, Sibel Aydoğan, Bahadır Ayar , Özge Güvendik, Seren Diler, Kemal Gusinac
DOI: 10.14780/muiibd.511025
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2451

8

0

2451

İNOVASYON VE AR-GE FAALİYETLERİNİN İHRACAT PERFORMANSINA ETKİSİ: TÜRK İŞLETMELERİ ÜZERİNE ALGISAL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Bahadır Ayar , Tayyip Erdil
Yayın Bilgisi: 2018 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.310750
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6542

6

0

6542

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.