Bahar Yaşin profil resmi
Bahar Yaşin Doç. Dr. İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi
Yayın 8 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 4
8 Yayın
3 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı Turizm

Kurum

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi

Popüler Yayınları

4

1

1204

The Relationship Between Hotel Brand Personality And Customer Loyalty
Yazarlar: Bahar Yasin , Kamile Jamontaite, Saida Ahmedova, Mahmut Selami Akin
Yayın Bilgisi: 2017 , Journal of Tourismology
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4129

0

1

4129

0

1

2870

Yayınlar

1

2870

BRAND LOVE AND CUSTOMER ENGAGEMENT’S ROLE OVER BRAND LOYALTY
Yazarlar: Berker Pandir, Bahar Yasin
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.725
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1433

0

1433

The Relationship Between Hotel Brand Personality And Customer Loyalty
Yazarlar: Bahar Yasin , Kamile Jamontaite, Saida Ahmedova, Mahmut Selami Akin
Yayın Bilgisi: 2017 , Journal of Tourismology
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4129

1

4129

1

1204

0

1108

Yayınlar

4

1

1204

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.