Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bekir Fazlı
Yüksek Lisans
MEB
Yayın
4
Hakemlik
0
4
Yayın
0
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
MEB
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Öğrencilerinin eTwinning Projelerine Dahil Edilmesi: Bir Fenomenoloji Çalışması
Yazarlar:
Bekir Fazlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Edebiyat Dilbilim Eğitim ve Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
0
ATIF
3
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
eTwinning Proje Faaliyetlerine Yönelik Öğrenci Görüşleri: Hayatımız Modelleme eTwinning Projesi Örneği
Yazarlar:
Bekir Fazlı
,
Rümeysa Köse
,
Emine Fazlı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1391036
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
107
0
FAVORİ
107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişen Teknolojinin Öğretmen Rolleri ve Öğrenci Merkezli Öğretime Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri: Durum Çalışması
Yazarlar:
Bekir Fazlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drama Yöntemiyle Matematik Dersinde Yaşanan Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Emine Fazlı
,
Bekir Fazlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Edebiyat Dilbilim Eğitim ve Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1164
0
FAVORİ
1164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin eTwinning Projelerine Dahil Edilmesi: Bir Fenomenoloji Çalışması
Yazarlar:
Bekir Fazlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Edebiyat Dilbilim Eğitim ve Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
3
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Edebiyat Dilbilim Eğitim ve Bilimsel Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat