Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
H. Beyza Canbazoğlu Albayrak
Dr.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
11
12
Yayın
1
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0001-5596-5019
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FeTeMM) Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Songül Tümkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.655216
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
ATIF
1
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ KURMA BECERİLERİ VE MATEMATİK ETKİNLİĞİ GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.743434
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
4
ATIF
1
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciler İle Çalışan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
M. Sencer Bulut Özsezer
,
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1010270
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
0
ATIF
1
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Bilişsel Matematiksel Modelleme Yeterlikleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1191490
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
3
ATIF
1
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bir İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencisinin Bilişsel Matematiksel Modelleme Yeterliklerinin Geliştirilmesi: Ayrıntılı Geri Bildirim
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu Albayrak
,
Esra Bukova Güzel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1290603
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
207
0
FAVORİ
207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1162864
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
0
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Bilişsel Matematiksel Modelleme Yeterlikleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1191490
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
1
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEMEYE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Akın Efendioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1013373
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
,
Kemal Baypınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1012064
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
806
0
FAVORİ
806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Okulda Zaman Problemi
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1163414
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciler İle Çalışan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
M. Sencer Bulut Özsezer
,
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1010270
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
1
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ KURMA BECERİLERİ VE MATEMATİK ETKİNLİĞİ GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.743434
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
1
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.825361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3039
0
FAVORİ
3039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (FeTeMM) Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Songül Tümkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.655216
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
1
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilere Sundukları Sözel Problem Türleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.514603
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2456
0
FAVORİ
2456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Picture in Children's Story Books: Children's Perspective
Yazarlar: M. Sencer Bulut Ozsezer,
H. Beyza Canbazoglu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.4.4.205
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1390
0
FAVORİ
1390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
International Journal of Educational Methodology
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Bilişsel Matematiksel Modelleme Yeterlikleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1191490
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
776
3
ATIF
1
FAVORİ
776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEMEYE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Akın Efendioğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1013373
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
2
ATIF
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
,
Kemal Baypınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1012064
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
806
2
ATIF
0
FAVORİ
806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Okulda Zaman Problemi
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1163414
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
5
ATIF
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ KURMA BECERİLERİ VE MATEMATİK ETKİNLİĞİ GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.743434
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
4
ATIF
1
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.825361
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3039
2
ATIF
0
FAVORİ
3039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilere Sundukları Sözel Problem Türleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.514603
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2456
2
ATIF
0
FAVORİ
2456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat