Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kamuran Tarım
Prof. Dr.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
21
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
127
21
Yayın
18
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
127
TR Dizin Atıf
0000-0002-2048-5207
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Basamak Değer Kavramı ve Öğretimine İlişkin Pedagojik Görüşleri
Yazarlar:
Kamuran Tarım
,
Ayten Siyer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.325364
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
1
ATIF
1
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Okuryazarlık Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Kemal Baypınar
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
0
ATIF
1
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Üstün Zekâlılar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Kırmızı
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.452059
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
3
ATIF
1
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ KURMA BECERİLERİ VE MATEMATİK ETKİNLİĞİ GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.743434
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
4
ATIF
1
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Kamuran Tarım
,
Hatice Büyükikiz Kütküt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.933461
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
4
ATIF
1
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematiksel Modelleme ile Gerçekleştirilen Bilimsel Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Elif Boran
,
Nezihe Korkmaz Güler
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1503365
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
106
0
FAVORİ
106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of SACs High School Mathematics Material Based on PISA Proficiency Levels and Contexts
Yazarlar:
Ecem Karabulut
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.1574382
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65
0
FAVORİ
65
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik LGS Çalışma Kitabının PISA Matematik Okuryazarlığı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Kamuran Tarım
,
Elanur Köksal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
357
0
FAVORİ
357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Atahan Uyandıran
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1292823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
355
0
FAVORİ
355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1162864
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
0
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Bilişsel Matematiksel Modelleme Yeterlikleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1191490
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
1
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
,
Kemal Baypınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1012064
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Okulda Zaman Problemi
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1163414
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciler İle Çalışan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
M. Sencer Bulut Özsezer
,
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1010270
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
1
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Kamuran Tarım
,
Hatice Büyükikiz Kütküt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.933461
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
1
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ KURMA BECERİLERİ VE MATEMATİK ETKİNLİĞİ GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.743434
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
1
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.825361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3078
0
FAVORİ
3078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilere Sundukları Sözel Problem Türleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.514603
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2485
0
FAVORİ
2485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Okuryazarlık Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Kemal Baypınar
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
1
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Üstün Zekâlılar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Kırmızı
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.452059
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
1
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF EĞİTİMİ PROGRAMINDAKİ ZORUNLU DERSLER HAKKINDA BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Ramazan Sever,
Kamuran Tarım
,
Eser Ültay
,
Salih Çilingir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3723
0
FAVORİ
3723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Modeli ile Özel Alan Yeterliklerinin Öğretime Yansıması
Yazarlar:
Elif Boran
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
0
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Solving Levels Of Elementary School Students On Mathematical Word Problems And The Distribution of These Problems in Textbooks
Yazarlar:
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.306025
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3441
0
FAVORİ
3441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Basamak Değer Kavramı ve Öğretimine İlişkin Pedagojik Görüşleri
Yazarlar:
Kamuran Tarım
,
Ayten Siyer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.325364
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
1
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İmecesi Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Elif Boran
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.22182
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2496
0
FAVORİ
2496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kemal Baypınar
,
Kamuran Tarım
,
Gülşah Keklik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.27281
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2803
0
FAVORİ
2803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kastamonu Education Journal
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
SDU International Journal of Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Bilişsel Matematiksel Modelleme Yeterlikleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1191490
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
3
ATIF
1
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
,
Kemal Baypınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1012064
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
2
ATIF
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Okulda Zaman Problemi
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1163414
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
5
ATIF
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Kamuran Tarım
,
Hatice Büyükikiz Kütküt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.933461
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1507
4
ATIF
1
FAVORİ
1507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ KURMA BECERİLERİ VE MATEMATİK ETKİNLİĞİ GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.743434
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
4
ATIF
1
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.825361
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3078
2
ATIF
0
FAVORİ
3078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilere Sundukları Sözel Problem Türleri
Yazarlar:
H. Beyza Canbazoğlu
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.514603
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2485
2
ATIF
0
FAVORİ
2485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Üstün Zekâlılar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Kırmızı
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.452059
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
3
ATIF
1
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Solving Levels Of Elementary School Students On Mathematical Word Problems And The Distribution of These Problems in Textbooks
Yazarlar:
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.306025
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3441
7
ATIF
0
FAVORİ
3441
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Basamak Değer Kavramı ve Öğretimine İlişkin Pedagojik Görüşleri
Yazarlar:
Kamuran Tarım
,
Ayten Siyer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.325364
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
1
ATIF
1
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İmecesi Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Elif Boran
,
Kamuran Tarım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.22182
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2496
1
ATIF
0
FAVORİ
2496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Kemal Baypınar
,
Kamuran Tarım
,
Gülşah Keklik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.27281
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2803
7
ATIF
0
FAVORİ
2803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat