avatar
Rıfgı Buğra Bağcı Arş. Gör. İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ
Yayın 3 Hakemlik 1
3 Yayın
1 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Endüstriyel Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Uluslararası Pazarlama Strateji

Kurum

İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1371

ATFETME KURAMI VE INSTAGRAM FENOMENLERİ: PAZARLAMAYA ETKİLERİ ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
DOI: 10.54860/beyder.1017219
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1325

0

1

1325

Yayınlar

ATFETME KURAMI VE INSTAGRAM FENOMENLERİ: PAZARLAMAYA ETKİLERİ ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
DOI: 10.54860/beyder.1017219
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1325

1

1325

1

1371

Editörlük
İslam Ekonomisi ve Finansı Dergisi (İEFD)
İslam Ekonomisi ve Finansı Dergisi (İEFD)
Teknik Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu , Sekreter , İstatistik Editörü , Yayın Editörü , Dil Editörü
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.