avatar
Burak Çeber Dr. Öğr. Üyesi ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 7 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 7
7 Yayın
8 Hakemlik
7 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Yapay Zeka (Diğer) İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Yeni İletişim Teknolojileri Dijital Reklamcılık

Kurum

ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Yapay Zekâ Uygulamalarının Halkla İlişkilerde İdeal Kullanımına Yönelik Bir Analiz
Yayın Bilgisi: 2024 , Etkileşim
DOI: 10.32739/etkilesim.2024.7.13.243
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1402

0

2

1402

Reklam Ajanslarında Yapay Zekâ Kullanımı: Sektör Profesyonellerinin ChatGPT ve Midjourney Deneyimlerine Yönelik Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2024 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.1439479
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1414

2

2

1414

5

1

1942

0

1

1448

YAPAY ZEKÂ ETİĞİ BAĞLAMINDA REKLAMCILIK SEKTÖRÜ ÜZERİNE UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA
Yayın Bilgisi: 2024 , Intermedia International E-journal
DOI: 10.56133/intermedia.1462312
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 821

0

1

821

Yayınlar

1

81

2

1414

YAPAY ZEKÂ ETİĞİ BAĞLAMINDA REKLAMCILIK SEKTÖRÜ ÜZERİNE UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA
Yayın Bilgisi: 2024 , Intermedia International E-journal
DOI: 10.56133/intermedia.1462312
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 821

1

821

Yapay Zekâ Uygulamalarının Halkla İlişkilerde İdeal Kullanımına Yönelik Bir Analiz
Yayın Bilgisi: 2024 , Etkileşim
DOI: 10.32739/etkilesim.2024.7.13.243
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1402

2

1402

1

1942

1

1448

Yayınlar

Reklam Ajanslarında Yapay Zekâ Kullanımı: Sektör Profesyonellerinin ChatGPT ve Midjourney Deneyimlerine Yönelik Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2024 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.1439479
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1414

2

2

1414

5

1

1942

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.