Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çağla Özgür Yılmaz
Dr. Öğr. Üyesi
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
4
4
Yayın
4
Hakemlik
0000-0002-1279-8967
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Zihinsel Engelli Eğitimi
öğrenme güçlüğü
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
2B Animasyonlar: Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Mutfak İçi Beceri Öğretimi
Yazarlar:
Tuğba Kamalı Arslantaş
,
Çağla Özgür Yılmaz
,
Yasin Günlü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1234058
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
338
0
FAVORİ
338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının “Özel Eğitim Öğretmeni Atama” Yasa ve Yönetmeliklerine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Çağla Özgür Yılmaz
,
Yasin Günlü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
203
0
FAVORİ
203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kaynaştırmaya İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çağla Özgür Yılmaz
,
Yasin Günlü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1352449
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
0
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining the Strategies Used by Teachers Working with Students with Intellectual Disabilities in Teaching Reading Comprehension
Yazarlar:
Yasin Günlü
,
Çağla Özgür Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.1309351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
302
0
FAVORİ
302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Hakemlik
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat