Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çağlayan Dinçer
Prof. Dr.
Yayın
9
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
21
9
Yayın
3
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9517
14
ATIF
1
FAVORİ
9517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Aile Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cansu Tutkun
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.483511
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
1
ATIF
1
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen Adayları Bağlamında Yansıtıcı Düşünmeye Kavramsal Bir Bakış
Yazarlar:
Zehra Saadet Fırat
,
F. Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17539/amauefd.1458586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
73
0
FAVORİ
73
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adayları İçin Yansıtıcı Düşünme Becerileri Ölçeğinin (YADÖ) Geliştirilmesi ve Doğrulanması
Yazarlar:
Zehra Fırat
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1391583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
275
0
FAVORİ
275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerini Desteklemeye Yönelik Hazırlanan Programın Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuba Yeşilay Daşıran
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Early Childhood Education Researches
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
110
0
FAVORİ
110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Kavramları İçinde Barındıran Resimli Öykü Kitaplarının Biçim ve İçerik Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Zehra Fırat
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.704755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1495
0
FAVORİ
1495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Aile Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cansu Tutkun
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.483511
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
1
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Öğretmen Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cansu Tutkun
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.467864
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6559
0
FAVORİ
6559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9517
1
FAVORİ
9517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zeka Kuramı’nı Günlük Planlara Entegre Etme: Bir Anaokulu Örneği
Yazarlar:
Tanju Gürkan
,
Çağlayan Dinçer
,
Burcu Çabuk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.515616
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2275
0
FAVORİ
2275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4- 6 Yaş Çocuklarının Kişiler Arası Problem Çözme Becerileri ve Okul Öncesi Eğitim Alma Durumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2178
0
FAVORİ
2178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Early Childhood Education Researches
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Ege Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Matematiksel Kavramları İçinde Barındıran Resimli Öykü Kitaplarının Biçim ve İçerik Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Zehra Fırat
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.704755
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1495
5
ATIF
0
FAVORİ
1495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Beceri Geliştirme Sistemi- Derecelendirme Ölçeği (3-5 Yaş Okul Öncesi Versiyonu) Aile Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Cansu Tutkun
,
Çağlayan Dinçer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.483511
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1190
1
ATIF
1
FAVORİ
1190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ KİŞİLER ARASI PROBLEM ÇÖZME VE SOSYAL BECERİLERİ İLE AKRAN İLİŞKİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Çağlayan Dinçer
,
Tuğba Baş
,
Nergiz Teke
,
Ebru Aydın
,
Sinem İpek
,
İlkay Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-478714
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9517
14
ATIF
1
FAVORİ
9517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zeka Kuramı’nı Günlük Planlara Entegre Etme: Bir Anaokulu Örneği
Yazarlar:
Tanju Gürkan
,
Çağlayan Dinçer
,
Burcu Çabuk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.515616
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2275
1
ATIF
0
FAVORİ
2275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat