Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çağrı Avan
Dr.
Kastamonu Ölçme Değerlendirme Merkezi
Yayın
14
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
4
14
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-4068-7631
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
STEM Eğitimi
Çevre Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi
İstatistik
İnşaat Mühendisliği
Kurum
Kastamonu Ölçme Değerlendirme Merkezi
Popüler Yayınları
TÜBİTAK TARAFINDAN DESTEKLENEN BİLİM ŞENLİKLERİNE (4007) YÖNELİK İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE ATÖLYE LİDERLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Cihan Gülgün
,
Adem Yılmaz
,
Çağrı Avan
,
Buket Ertuğrul Akyol
, Kamil Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7650
0
ATIF
2
FAVORİ
7650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Plant and Animal Awareness in Nature Education Perspectives: Where is Blindness?
Yazarlar:
Fatma Bakar
,
Çağrı Avan
,
Fatih Şeker
,
Bahattin Aydınlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1400
0
ATIF
1
FAVORİ
1400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI: Kastamonu Bilim Kampı
Yazarlar:
Çağrı Avan
,
Cihan Gülgün
,
Adem Yılmaz
, Kamil Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5438
0
ATIF
1
FAVORİ
5438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science, Engineering and Entrepreneurship Practices: Activity of Designing a Lighting Tool to Reduce Light Pollution and Students Views About This Activity
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Kamil Doğanay
,
Çağrı Avan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
0
ATIF
1
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Teachers' Views On Seasons And Climate Unit
Yazarlar:
Cihan Gülgün
,
Çağrı Avan
,
Vedat Akbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1396563
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
130
0
ATIF
1
FAVORİ
130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Science Teachers' Views On Seasons And Climate Unit
Yazarlar:
Cihan Gülgün
,
Çağrı Avan
,
Vedat Akbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1396563
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
130
1
FAVORİ
130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Preschool Teacher Candidates' Views on Zero Waste
Yazarlar:
Çağrı Avan
,
Fatih Şeker
,
Bahattin Aydınlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.53048/johass.1377012
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
216
0
FAVORİ
216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kendiliğinden Yerleşen Hafif Betonda Mermer Tozu Kullanımının Araştırılması
Yazarlar: Celal Özdemir,
Hakan Çağlar
,
Adem Ahıskalı
,
Selçuk Çimen
,
Çağrı Avan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.47495/okufbed.981460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
270
0
FAVORİ
270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TUĞLA, BİMS VE GAZBETONUN ISIL VERİMLİLİK VE MALİYET AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Çağrı Avan
,
Hamit Yıldız
, Emrullah Avan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi
DOI: 10.51764/smutgd.948311
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olarak Doğa Eğitiminin Çevre Bilgisi ve Tutum Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Bakar
,
Çağrı Avan
,
Bahattin Aydınlı
,
Fatih Şeker
,
Burhan Turgut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1925
0
FAVORİ
1925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science, Engineering and Entrepreneurship Practices: Activity of Designing a Lighting Tool to Reduce Light Pollution and Students Views About This Activity
Yazarlar:
Mustafa Kemal Yüzbaşıoğlu
,
Kamil Doğanay
,
Çağrı Avan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
1
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Renewable energy politics from the perspectives sustainability: Economy, ecology and energy
Yazarlar:
Fatih Şeker
,
Çağrı Avan
,
Bahattin Aydınlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Energy Applications and Technologies
DOI: 10.31593/ijeat.706176
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Plant and Animal Awareness in Nature Education Perspectives: Where is Blindness?
Yazarlar:
Fatma Bakar
,
Çağrı Avan
,
Fatih Şeker
,
Bahattin Aydınlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1400
1
FAVORİ
1400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of Technology in Measurement and Evaluation: Electronic Portfolios
Yazarlar:
Fatma Bakar
,
Çağrı Avan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Social Scientific Centered Issues
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
0
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirmeye Yönelik Tutumları: Kastamonu Örneği
Yazarlar:
Çağrı Avan
, Vedat Akbaş,
Cihan Gülgün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2358
0
FAVORİ
2358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM EĞİTİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI: Kastamonu Bilim Kampı
Yazarlar:
Çağrı Avan
,
Cihan Gülgün
,
Adem Yılmaz
, Kamil Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5438
1
FAVORİ
5438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK TARAFINDAN DESTEKLENEN BİLİM ŞENLİKLERİNE (4007) YÖNELİK İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN VE ATÖLYE LİDERLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Cihan Gülgün
,
Adem Yılmaz
,
Çağrı Avan
,
Buket Ertuğrul Akyol
, Kamil Doğanay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7650
2
FAVORİ
7650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnşaat Sektöründe Proje Yapılış Şeklinin İş Sağlığı ve Güvenliği Uygulamalarına Etkisi: Uygulama Örneği
Yazarlar: Ahmet Şahin,
Çağrı Avan
,
Ali Kemal Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
895
0
FAVORİ
895
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Normal Akranlarının Geri Dönüşüm ve Çevresel Etkileri Üzerine Tutumlarının Karşılaştırılması
Yazarlar: Fatma Bakar,
Çağrı Avan
,
Bahattin Aydınlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.413389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
International Journal of Energy Applications and Technologies
Journal of STEAM Education
Kastamonu Education Journal
Online Science Education Journal
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Social Scientific Centered Issues
Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi
Editörlük
Social Scientific Centered Issues
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü , Yayın Editörü
Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Social Scientific Centered Issues
Sürdürülebilir Mühendislik Uygulamaları ve Teknolojik Gelişmeler Dergisi
Hakemlik
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
Journal of STEAM Education
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Normal Akranlarının Geri Dönüşüm ve Çevresel Etkileri Üzerine Tutumlarının Karşılaştırılması
Yazarlar: Fatma Bakar,
Çağrı Avan
,
Bahattin Aydınlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.413389
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
4
ATIF
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat