Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çağrınur Sağ
Doktora
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
5
3
Yayın
2
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0003-1955-3900
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Somut Olmayan Kültürel Miras
Yerel Tarih
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kültürel Miras Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Çağrınur Sağ
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1386349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetişkinlerin Toplu Organizasyonlara İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi: Bolu Örneği
Yazarlar:
Çağrınur Sağ
,
Selahattin Kaymakcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1141129
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRASA İLİŞKİN FARKINDALIKLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Çağrınur Sağ
,
Fatma Ünal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-519901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
0
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Yayınlar
ÖĞRENCİLERİN SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRASA İLİŞKİN FARKINDALIKLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Çağrınur Sağ
,
Fatma Ünal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019..-519901
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2681
5
ATIF
0
FAVORİ
2681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat