Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Caner Börekci
Dr.
BALIKESIR UNIVERSITY
Yayın
8
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
5
8
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0001-5749-2294
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BALIKESIR UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Predicting Academic Achievement with Machine Learning Algorithms
Yazarlar:
Muhammed Yıldız
,
Caner Börekci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.773206
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2543
3
ATIF
3
FAVORİ
2543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINI TEMEL ALAN ETKİNLİKLERİN ÖZDÜZENLEME VE ÜSTBİLİŞ BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1369
0
ATIF
2
FAVORİ
1369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Goal Orientations for Teaching of Teachers in Turkey According to Different Variables
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Caner Börekci
, Burçin Ateş,
Gizem Ezgi Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.776274
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
1
ATIF
2
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Pre-service Teachers’ Educational Philosophy Preferences, Curriculum Design Orientation, and Epistemological Beliefs with Structural Equation Model
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.70.8.3
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2456
2
ATIF
1
FAVORİ
2456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Family Attitude, Academic Procrastination and Test Anxiety as Predictors of Academic Achievement
Yazarlar:
Caner Borekci
,
Nihat Uyangor
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.4.4.219
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
ATIF
1
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Exploring The Role of Digital Literacy in University Students' Engagement with AI through the Technology Acceptance Model
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Özgür Çelik
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1468866
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
438
0
FAVORİ
438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de öğrenme analitikleri kullanılarak yapılan tezlerin sistematik incelenmesi
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Tuncay Sarıtaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1189141
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
1
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The validity and reliability of the Turkish version of revised metacognitive awareness of reading strategies inventory
Yazarlar:
Rabia Börekci
,
Caner Börekci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1238250
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
1
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing Pre-service Teachers’ Educational Philosophy Preferences, Curriculum Design Orientation, and Epistemological Beliefs with Structural Equation Model
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.70.8.3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2456
1
FAVORİ
2456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Goal Orientations for Teaching of Teachers in Turkey According to Different Variables
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Caner Börekci
, Burçin Ateş,
Gizem Ezgi Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.776274
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
2
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Predicting Academic Achievement with Machine Learning Algorithms
Yazarlar:
Muhammed Yıldız
,
Caner Börekci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.773206
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2543
3
FAVORİ
2543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINI TEMEL ALAN ETKİNLİKLERİN ÖZDÜZENLEME VE ÜSTBİLİŞ BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1369
2
FAVORİ
1369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Family Attitude, Academic Procrastination and Test Anxiety as Predictors of Academic Achievement
Yazarlar:
Caner Borekci
,
Nihat Uyangor
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.4.4.219
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
1
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Educational Methodology
Journal of Educational Technology and Online Learning
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
Analyzing Pre-service Teachers’ Educational Philosophy Preferences, Curriculum Design Orientation, and Epistemological Beliefs with Structural Equation Model
Yazarlar:
Caner Börekci
,
Nihat Uyangör
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.70.8.3
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2456
2
ATIF
1
FAVORİ
2456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Goal Orientations for Teaching of Teachers in Turkey According to Different Variables
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Caner Börekci
, Burçin Ateş,
Gizem Ezgi Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.776274
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
1
ATIF
2
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Predicting Academic Achievement with Machine Learning Algorithms
Yazarlar:
Muhammed Yıldız
,
Caner Börekci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.773206
ATIF
3
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2543
3
ATIF
3
FAVORİ
2543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat