Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yunus Emre Avcu
Dr. Öğr. Üyesi
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
13
14
Yayın
10
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
0000-0001-8286-0837
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Tasarımı
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ, NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Investigating the Goal Orientations for Teaching of Teachers in Turkey According to Different Variables
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Caner Börekci
, Burçin Ateş,
Gizem Ezgi Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.776274
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
1
ATIF
2
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerde Bilişim Etiği Öğretimine Yönelik Bir Dijital Oyun Geliştirilmesi ve Uygulanması
Yazarlar:
Zeynep Bozok
,
Enis Geniş
,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1737
0
ATIF
2
FAVORİ
1737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE AİLE KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR FeTeMM ETKİNLİĞİNİN UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Leyla Ayverdi
,
Yunus Emre Avcu
,
Selman Ülker
,
Hilal Karakış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
0
ATIF
2
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN, İDARECİ, VELİ ve ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİ GÖZÜNDEN FeTeMM
Yazarlar: Sueda Esen, Begüm Gümüşer,
Leyla Ayverdi
,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
ATIF
2
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL OKURYAZARLIK ve SİBERAYLAKLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Gönültaş
,
Yunus Emre Avcu
,
Afra Selcen Taşdelen
,
Selçuk Hünerli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1275319
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
2
ATIF
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Bağlamında STREAM Yaklaşımına Yönelik Öğretim Tasarımlarının Geliştirilmesinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Leyla Ayverdi
,
Caner Börekci
,
Yunus Emre Avcu
,
Derya Girgin
,
Nuriye Sibel Özatlı
,
İsmail Satmaz
,
Eylem Yalçınkaya Önder
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1482764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
158
0
FAVORİ
158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fostering Tech Integration: Teachers' Attitudes Mediating Lifelong Learning and Technology Integration Self-Efficacy
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Melek Alemdar
,
Yasin Akay
,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.82.11.6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
206
1
FAVORİ
206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafif Düzeyde Zihinsel Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Kullanılmak Üzere Bir STEM Etkinliği Geliştirilmesi ve Uygulanması
Yazarlar:
Leyla Ayverdi
,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
1
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise öğrencileri metaverse hakkında ne düşünüyor? Bir karma yöntem araştırması
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Zeynep Tilki
,
Ayşe Dereli
,
İbrahim Aksoy
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
787
1
FAVORİ
787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL OKURYAZARLIK ve SİBERAYLAKLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Gönültaş
,
Yunus Emre Avcu
,
Afra Selcen Taşdelen
,
Selçuk Hünerli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1275319
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Application of design thinking as a differentiation strategy for the education of gifted students: “City X”
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Leyla Ayverdi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1183220
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
1
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effectiveness of the differentiated instructional design for value education of gifted: a mixed study
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Yavuz Yaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
1
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Goal Orientations for Teaching of Teachers in Turkey According to Different Variables
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Caner Börekci
, Burçin Ateş,
Gizem Ezgi Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.776274
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
2
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE AİLE KATILIMIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR FeTeMM ETKİNLİĞİNİN UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Leyla Ayverdi
,
Yunus Emre Avcu
,
Selman Ülker
,
Hilal Karakış
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
2
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerde Bilişim Etiği Öğretimine Yönelik Bir Dijital Oyun Geliştirilmesi ve Uygulanması
Yazarlar:
Zeynep Bozok
,
Enis Geniş
,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1737
2
FAVORİ
1737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design Thinking Applications in Teaching Programming to Gifted Students
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.671621
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2081
1
FAVORİ
2081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN, İDARECİ, VELİ ve ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİ GÖZÜNDEN FeTeMM
Yazarlar: Sueda Esen, Begüm Gümüşer,
Leyla Ayverdi
,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
2
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilere Yönelik Destek Eğitim Odalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Demir,
Yunus Emre Avcu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
0
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünmelerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar: Remzi Y. Kıncal,
Yunus Emre Avcu
, Osman Y. Kartal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Gifted Education and Creativity
Journal of STEAM Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of STEAM Education
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DİJİTAL OKURYAZARLIK ve SİBERAYLAKLIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Gönültaş
,
Yunus Emre Avcu
,
Afra Selcen Taşdelen
,
Selçuk Hünerli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1275319
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
2
ATIF
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Application of design thinking as a differentiation strategy for the education of gifted students: “City X”
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Leyla Ayverdi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1183220
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
1
ATIF
1
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Goal Orientations for Teaching of Teachers in Turkey According to Different Variables
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Caner Börekci
, Burçin Ateş,
Gizem Ezgi Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.776274
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
1
ATIF
2
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design Thinking Applications in Teaching Programming to Gifted Students
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.671621
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2081
9
ATIF
1
FAVORİ
2081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat