avatar
Alper Aytaç Dr. T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 11 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 11 TR Dizin Atıf 19
11 Yayın
18 Hakemlik
11 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim Eğitim Felsefesi

Kurum

T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
DOI: 10.31805/acjes.433205
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2361

5

2

2361

Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4531

4

1

4531

0

1

195

Yayınlar

1

195

0

1290

0

828

THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’ EPISTEMOLOGICAL BELIEFS AND PUPIL CONTROL IDEOLOGY
Yayın Bilgisi: 2021 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.853560
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 543

0

543

Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
DOI: 10.31805/acjes.433205
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2361

2

2361

Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4531

1

4531

0

10467

0

1055

Yayınlar

1

0

1290

Öğretmenlerin Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
DOI: 10.31805/acjes.433205
ATIF 5 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2361

5

2

2361

Prozodi ile Okuduğunu Anlama Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286282
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4531

4

1

4531

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.