Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Kemal Oğuz Er
Prof. Dr.
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi
Yayın
9
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
21
9
Yayın
16
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Kurum
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Türkiye’de ve Finlandiya’da Hizmet Öncesi Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarındaki Öğretmenlik Uygulamalarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2203
0
ATIF
1
FAVORİ
2203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design Thinking Applications in Teaching Programming to Gifted Students
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.671621
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2079
9
ATIF
1
FAVORİ
2079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özgeci Davranışları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tugay Aydemir
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1112062
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
0
ATIF
1
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrenciler Açısından Yazma Becerileri Öğrenme Alanının Stake’in İhtiyaca Cevap Verici Değerlendirme Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Derya Acar Başeğmez
,
Kemal Oğuz Er
,
Ahmet Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1361586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özgeci Davranışları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tugay Aydemir
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1112062
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
1
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ile STEM Uygulamalarına İlişkin Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Kemal Oğuz Er
, Derya Acar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.837613
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
0
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design Thinking Applications in Teaching Programming to Gifted Students
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.671621
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2079
1
FAVORİ
2079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Singapur ve Türkiye’de Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitiminin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Yılmaz
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.633470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1832
0
FAVORİ
1832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ve Finlandiya’da Hizmet Öncesi Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarındaki Öğretmenlik Uygulamalarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Alper Aytaç
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2203
1
FAVORİ
2203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMA YÖNTEMİNİ UYGULAMAYA İLİŞKİN YETERLİKLERİ
Yazarlar:
Kemal Oğuz Er
, Derya Acar Başeğmez
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Institute of Economic Development and Social Researches
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
331
0
FAVORİ
331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN İLK ON BEŞ YILINDA VE SON ON BEŞ YILDA EĞİTİM PROGRAMLARI ALANINDA YAŞANAN SORUNLAR: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ - CURRICULAR ISSUES IN THE FIRST 15 YEARS AND LAST 15 YEARS OF THE TURKISH REPUBLIC: A COMPARATIVE ANALYSIS
Yazarlar:
Umut Birkan Özkan
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.20875/makusobed.341482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2661
0
FAVORİ
2661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.663889
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
631
0
FAVORİ
631
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Institute of Economic Development and Social Researches
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalıkları ile STEM Uygulamalarına İlişkin Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Kemal Oğuz Er
, Derya Acar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.837613
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1370
7
ATIF
0
FAVORİ
1370
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design Thinking Applications in Teaching Programming to Gifted Students
Yazarlar:
Yunus Emre Avcu
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.671621
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2079
9
ATIF
1
FAVORİ
2079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Singapur ve Türkiye’de Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitiminin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Yılmaz
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.633470
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1832
4
ATIF
0
FAVORİ
1832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NİN İLK ON BEŞ YILINDA VE SON ON BEŞ YILDA EĞİTİM PROGRAMLARI ALANINDA YAŞANAN SORUNLAR: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ - CURRICULAR ISSUES IN THE FIRST 15 YEARS AND LAST 15 YEARS OF THE TURKISH REPUBLIC: A COMPARATIVE ANALYSIS
Yazarlar:
Umut Birkan Özkan
,
Kemal Oğuz Er
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.20875/makusobed.341482
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2661
1
ATIF
0
FAVORİ
2661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat