Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cemal Bıyıklı
Dr.
Ankara Özel Tevfik Fikret Lisesi
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
2
5
Yayın
1
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Ankara Özel Tevfik Fikret Lisesi
Popüler Yayınları
Bilinçli Farkındalık ve Dikkat Eğitiminin Öğrencilerin Dikkat Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
, Pınar Rahşan Işık, Deniz Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.458450
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7782
1
ATIF
2
FAVORİ
7782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME STRATEJİLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-537749
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
0
ATIF
1
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Tutumlara Sahip Öğretmenlerle Öğrencilerinin Öğrenme Ve Ders Çalışma Stratejilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
0
ATIF
1
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Farklı Tutumlara Sahip Öğretmenlerle Öğrencilerinin Öğrenme Ve Ders Çalışma Stratejilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
416
1
FAVORİ
416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin senkron uzaktan eğitim sürecinde yaşanan sorunlara ilişkin çözüm önerileri
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
, Ayşe Oytun Özgür
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3018
0
FAVORİ
3018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilinçli Farkındalık ve Dikkat Eğitiminin Öğrencilerin Dikkat Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
, Pınar Rahşan Işık, Deniz Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.458450
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7782
2
FAVORİ
7782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME STRATEJİLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-537749
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
1
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Dinleme Ödevlerinin Dinlediğini Anlama Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
,
Ali Kağan Şener
, Evrim Burçe Dönmezer, Arzu Denktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.379638
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Bilinçli Farkındalık ve Dikkat Eğitiminin Öğrencilerin Dikkat Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
, Pınar Rahşan Işık, Deniz Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.458450
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7782
1
ATIF
2
FAVORİ
7782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Dinleme Ödevlerinin Dinlediğini Anlama Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Cemal Bıyıklı
,
Ali Kağan Şener
, Evrim Burçe Dönmezer, Arzu Denktaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.379638
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
1
ATIF
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat