avatar
Ceylan Bozpolat Doç. Dr. NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 30 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 23
11 Yayın
30 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama İletişimi Pazarlama Teknolojisi Reklam Sosyal Pazarlama Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması

Kurum

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

2

1319

6

1

2278

6

1

1143

ĞIZDAN AĞIZA ÇEVRİMİÇİ İLETİŞİMİN OTELLERDEKİ ODA SATIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Olgun Kitapçı, Serkan Taştan, İbrahim Taylan Dörtyol, Ceylan Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2012 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 372

0

1

372

Finansal Ürünlerde Ortak Markalama: Ortak Markalı Kredi Kartları Üzerine Bir Çalışma
DOI: 10.30784/epfad.1070482
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 811

0

1

811

Yayınlar

1

179

2

1319

1

811

1

1143

1

2278

0

2368

MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİ TERCİHİNDEKİ ÖNEMİ
Yayın Bilgisi: 2017 , The Journal of Social Science
DOI: 10.30520/tjsosci.360140
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 15693

1

15693

ĞIZDAN AĞIZA ÇEVRİMİÇİ İLETİŞİMİN OTELLERDEKİ ODA SATIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Olgun Kitapçı, Serkan Taştan, İbrahim Taylan Dörtyol, Ceylan Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2012 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 372

1

372

Yayınlar

1

2

1319

6

1

1143

6

1

2278

MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİ TERCİHİNDEKİ ÖNEMİ
Yayın Bilgisi: 2017 , The Journal of Social Science
DOI: 10.30520/tjsosci.360140
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 15693

6

1

15693

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.