Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cem Şems Tümer
Prof. Dr.
Binali Yıldırım Üniversitesi
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkiye Sahası Yeni Türk Edebiyatı
Türkçe Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
Binali Yıldırım Üniversitesi
Yayınlar
5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Yer Aldığı Temaların Uygunluğunun Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi
Yazarlar:
Cem Şems Tümer
,
Özcan Canpolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47935/ceded.1077964
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
375
0
FAVORİ
375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Arkadaş” Dergisinde İlham Veren “Kıraat” (Okuma) ve Yönergeli “Kitabet” (Yazma) Çalışmaları
Yazarlar:
Cem Şems Tümer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
592
0
FAVORİ
592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Yer Aldığı Temaların Uygunluğunun Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi
Yazarlar:
Cem Şems Tümer
,
Özcan Canpolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47935/ceded.1077964
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
375
3
ATIF
0
FAVORİ
375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat