Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Didem Karakaya Cırıt
Doç.
Munzur Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
6
4
Yayın
11
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Munzur Üniversitesi
Popüler Yayınları
The Effect of Self-Reflection Activities on Preservice Science Teachers’ Classroom Teaching Practices
Yazarlar:
Didem Karakaya Cırıt
,
Selçuk Aydemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.636037
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
2
ATIF
1
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Coding in Preschool Science and Mathematics Teaching: Analysis of Scratch Projects of Undergraduate Students
Yazarlar:
Didem Karakaya Cırıt
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1031848
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
215
0
FAVORİ
215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Self-Reflection Activities on Preservice Science Teachers’ Classroom Teaching Practices
Yazarlar:
Didem Karakaya Cırıt
,
Selçuk Aydemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.636037
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
1
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Koçluk Uygulamasının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine Etkisi
Yazarlar:
Didem Karakaya Cırıt
,
Selçuk Aydemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.566462
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
0
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyona İlişkin Görüşleri ve Argüman Kurma Becerilerinin Araştırılması
Yazarlar:
Selçuk Aydemir
,
Didem Karakaya Cırıt
, Songül Kaya, Ceylan Azger
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.470577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1339
0
FAVORİ
1339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Yayınlar
The Effect of Self-Reflection Activities on Preservice Science Teachers’ Classroom Teaching Practices
Yazarlar:
Didem Karakaya Cırıt
,
Selçuk Aydemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.636037
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
835
2
ATIF
1
FAVORİ
835
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Koçluk Uygulamasının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine Etkisi
Yazarlar:
Didem Karakaya Cırıt
,
Selçuk Aydemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.566462
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
1
ATIF
0
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argümantasyona İlişkin Görüşleri ve Argüman Kurma Becerilerinin Araştırılması
Yazarlar:
Selçuk Aydemir
,
Didem Karakaya Cırıt
, Songül Kaya, Ceylan Azger
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.470577
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1339
3
ATIF
0
FAVORİ
1339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat