avatar
Elif Karaosmanoğlu Prof. Dr. İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 2
6 Yayın
2 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

CONSUMER-BRAND RELATIONSHIPS UNDER THE EFFECT OF CONSUMER DISHONEST BEHAVIOR
Yazarlar: Didem Gamze Isiksal, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.843
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1513

0

1

1513

0

1

1074

Yayınlar

1

1074

0

3476

CONSUMER-BRAND RELATIONSHIPS UNDER THE EFFECT OF CONSUMER DISHONEST BEHAVIOR
Yazarlar: Didem Gamze Isiksal, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2018.843
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1513

1

1513

THE IMPORTANCE OF WEB SITE ATMOSPHERICS WITH EMPHASIS ON VISUAL COMPLEXITY IN ONLINE RETAILING BASED ON S-O-R PARADIGM
Yazarlar: Nesenur Altinigne, Elif Karaosmanoglu
DOI: 10.17261/Pressacademia.2017.767
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2027

0

2027

Yayınlar

Self-Servis Teknolojilerinin Marka Deneyimine ve Müşteri Memnuniyetine Etkileri
DOI: 10.16878/gsuilet.647326
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3476

2

0

3476

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.