Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Çavdar
Yrd. Doç. Dr.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
5
4
Yayın
5
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
7E Yabancı Dil Öğretim Metoduna Göre Fransızca Bir Ders Planı Önerisi
Yazarlar:
Emine Çavdar
,
Dilek Soylu Baştuğ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1505904
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
154
0
FAVORİ
154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fransızca Ders Kitaplarının Kültürel Aktarım Öğeleri Açısından İncelenmesi: Nouveau Bien Sûr! A1.1 ve Amical A1 Örneği
Yazarlar:
Dilek Soylu Baştuğ
,
Emine Çavdar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Söylem Filoloji Dergisi
DOI: 10.29110/soylemdergi.1421070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
180
0
FAVORİ
180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyse des erreurs de prononciation des étudiants du département de Français Langue Étrangère d'un point de vue phonétique
Yazarlar:
Emine Çavdar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1440035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Differences of a Course between in the Traditional Classroom and the Centers of Self-Learning French in Turkey and in France
Yazarlar:
Emine Çavdar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.38923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
60
0
FAVORİ
60
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Söylem Filoloji Dergisi
Kurul Üyeliği
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat