Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erdal Tatar
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
6
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Merak, Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Erhan Ceylan
, Harun Sağırekmekçi,
Erdal Tatar
,
İbrahim Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.12780/uusbd.50837
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3348
0
ATIF
1
FAVORİ
3348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Rehberli Araştırma Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Kimya Konularındaki Bazı Kavramları Anlamalarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde GEMS Etkinlikleri Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri (Prospective Teachers’ Opinions about Using Gems Activities in Science Education) Doi: 10.14686/buefad.v5i1.5000146031
Yazarlar:
Erhan Ceylan
,
Cengiz Tüysüz
,
Erdal Tatar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.5000146031
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3190
0
FAVORİ
3190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Merak, Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Erhan Ceylan
, Harun Sağırekmekçi,
Erdal Tatar
,
İbrahim Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.12780/uusbd.50837
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3348
1
FAVORİ
3348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL, LİSE VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN FEN BAŞARISI BELİRLEYİCİLERİ
Yazarlar:
Cemal Tosun
,
Nail İlhan
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
,
Yunus Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1621
0
FAVORİ
1621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Kimyasal Problem Çözme Tekniği: Stokiyometrik Haritalama
Yazarlar:
Erdal Tatar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000138529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2346
0
FAVORİ
2346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TERMODİNAMİĞİN BİRİNCİ KANUNU İLE İLGİLİ ÖĞRENEMELERİ ÜZERİNE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ETKİSİ
Yazarlar:
Erdal Tatar
, Münir Oktay
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Fen Bilimleri Eğitiminde GEMS Etkinlikleri Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri (Prospective Teachers’ Opinions about Using Gems Activities in Science Education) Doi: 10.14686/buefad.v5i1.5000146031
Yazarlar:
Erhan Ceylan
,
Cengiz Tüysüz
,
Erdal Tatar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.5000146031
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3190
1
ATIF
0
FAVORİ
3190
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat