Cemal Tosun profil resmi
Cemal Tosun Doç. Dr. BARTIN UNIVERSITY
Yayın 15 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 9
15 Yayın
6 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi

Kurum

BARTIN UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

2

2735

Yayınlar

0

82

Bilimin Doğasının Bir Bileşeni Olarak Bilim İnsanı Algısı
DOI: 10.17539/amauefd.1487213
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 323

0

323

0

312

Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Eğitiminde Kullanımına Yönelik Makalelerin Bibliyometrik ve Betimsel İçerik Analizleri
Yazarlar: Cemal Tosun , Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.37995/jotcsc.926720
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 810

0

810

0

521

Farklı Sınıf Düzeylerinden Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları
Yazarlar: Erdal Şenocak, Cemal Tosun
DOI: 10.17679/inuefd.298684
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1271

0

1271

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ile Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Cemal Tosun , Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.21764/maeuefd.320186
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2423

0

2423

Türkiyede Fen Eğitiminde Kullanılan Ölçme Araçları Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar: Cemal Tosun , Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161329
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1964

0

1964

0

1296

0

1806

Kimya Motivasyon Anketi-II’nin Türkçeye Uyarlanması:
Yazarlar: Cemal Tosun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1791

0

1791

Yayınlar

Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Eğitiminde Kullanımına Yönelik Makalelerin Bibliyometrik ve Betimsel İçerik Analizleri
Yazarlar: Cemal Tosun , Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.37995/jotcsc.926720
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 810

1

0

810

1

0

521

Farklı Sınıf Düzeylerinden Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları
Yazarlar: Erdal Şenocak, Cemal Tosun
DOI: 10.17679/inuefd.298684
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1271

1

0

1271

Türkiyede Fen Eğitiminde Kullanılan Ölçme Araçları Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar: Cemal Tosun , Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161329
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1964

4

0

1964

1

0

1806

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.