Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erol Taş
Prof. Dr.
Ordu University, Ordu, Turkey
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
5
8
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Ordu University, Ordu, Turkey
Popüler Yayınları
The Effects of Virtual Reality and Animation Supported Science Education on Students’ Some Learning Products
Yazarlar:
Gökhan Dağdalan
,
Erol Taş
,
Erdem Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.818342
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
2
ATIF
3
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Science and Mathematics Textbooks in Context of Digital Competence
Yazarlar:
Meral Çelikoğlu
,
Erol Taş
,
Hayrunnisa Ayyıldız
,
Hacı Mehmet Yeşiltaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1072034
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
2
ATIF
2
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Astronomi Konusunda Modelleme Ve Bilgisayar Destekli Öğretimin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bazı Öğrenme Ürünlerine Etkisi
Yazarlar:
Sedanur Tombul
,
Erol Taş
,
Hacı Mehmet Yeşiltaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
197
0
FAVORİ
197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Education Faculty Example in the Evaluation of the Distance Education Process: SWOT Analysis
Yazarlar:
Meral Çelikoğlu
,
Hacı Mehmet Yeşiltaş
,
Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1254443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
378
0
FAVORİ
378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Descriptive Content Analysis of Digital Literacy Studies in Education in Türkiye
Yazarlar:
Hacı Mehmet Yeşiltaş
,
Meral Çelikoğlu
,
Erol Taş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.1198579
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
439
0
FAVORİ
439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
0
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinin (Okul Öncesi Yardımcı Öğretmen Adaylarının) Okul Öncesi Eğitimde Uygulanan Fen Etkinliklerine Bakışlarının ve Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Güler
,
Erol Taş
,
Meral Çelikoğlu
,
Tülin Hündür
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1080130
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
0
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Science and Mathematics Textbooks in Context of Digital Competence
Yazarlar:
Meral Çelikoğlu
,
Erol Taş
,
Hayrunnisa Ayyıldız
,
Hacı Mehmet Yeşiltaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1072034
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
2
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Virtual Reality and Animation Supported Science Education on Students’ Some Learning Products
Yazarlar:
Gökhan Dağdalan
,
Erol Taş
,
Erdem Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.818342
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
3
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2008-2018 Yılları Arasında Araştırma Ve Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Erol Taş
, Sibel Başoğlu,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
, Hatice Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2225
0
FAVORİ
2225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Yayınlar
The Impact of the Argumentation- Flipped Learning Model on the Achievements and Scientific Process Skills of Students
Yazarlar:
Erol Taş
,
Hatice Güler
,
Jülide Sarıgöl
,
Banu Tepe
,
Filiz Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.142.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
1
ATIF
0
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Science and Mathematics Textbooks in Context of Digital Competence
Yazarlar:
Meral Çelikoğlu
,
Erol Taş
,
Hayrunnisa Ayyıldız
,
Hacı Mehmet Yeşiltaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1072034
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
2
ATIF
2
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Virtual Reality and Animation Supported Science Education on Students’ Some Learning Products
Yazarlar:
Gökhan Dağdalan
,
Erol Taş
,
Erdem Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.818342
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
2
ATIF
3
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat