Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ersin Çopur
Dr.
Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın
7
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
6
7
Yayın
6
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0002-7403-9018
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Matematik Eğitimi
dijital öykü
materyal geliştirme
Çocuklar İçin Felsefe Eğitimi P4C
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı
Popüler Yayınları
Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Mustafa Türkmenoğlu
,
Perihan Artut
,
Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: 10.47806/ijesacademic.903747
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
2
ATIF
1
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The effect of digital stories prepared according to realistic mathematics education on students' mathematical achievements, anxiety and attitudes
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Songül Tümkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: 10.47806/ijesacademic.1417162
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK VE İSPANYOL ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE, FAYDALARINA, ZORLUKLARINA VE BEKLENTİLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Songül Tümkaya
,
Ersin Çopur
,
Antonia Gómez Vıdal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1121168
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
0
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Mustafa Türkmenoğlu
,
Perihan Artut
,
Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: 10.47806/ijesacademic.903747
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
1
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Ebeveynlerin İlkokulda Aile Katılımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Songül Tümkaya
,
Ersin Çopur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.838731
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmenlerinin argümantasyona ilişkin görüşlerinin ve argüman oluşturma düzeylerinin incelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Türkmenoğlu
,
Ersin Çopur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1019
0
FAVORİ
1019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SURİYELİ AİLELERİN İLKOKULDA AİLE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Songül Tümkaya
,
Ersin Çopur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.35379/cusosbil.746471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLEYİCİ METİNLERİN DEĞER ANALİZİ YAKLAŞIMINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.575035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Hakemlik
Scientific Educational Studies
The Universal Academic Research Journal
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Yayınlar
The effect of digital stories prepared according to realistic mathematics education on students' mathematical achievements, anxiety and attitudes
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Songül Tümkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: 10.47806/ijesacademic.1417162
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
1
ATIF
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Stufflebeam’ın CIPP modeline göre ilkokul matematik dersi öğretim programını değerlendirme ölçeği
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Mustafa Türkmenoğlu
,
Perihan Artut
,
Pınar Bal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: 10.47806/ijesacademic.903747
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
2
ATIF
1
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SURİYELİ AİLELERİN İLKOKULDA AİLE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Songül Tümkaya
,
Ersin Çopur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.35379/cusosbil.746471
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
8
ATIF
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLEYİCİ METİNLERİN DEĞER ANALİZİ YAKLAŞIMINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.575035
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
2
ATIF
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat