avatar
Fatma Coştu Doç. Dr. YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 10
11 Yayın
7 Hakemlik
10 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

9251

ENERJİ EĞİTİMİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2021 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.941504
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 788

0

1

788

2

1

1061

Yayınlar

TRT EBA TV’deki Öğretim Videoları Değerler Eğitimine Ne Kadar Katkı Yapıyor?
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1450439
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 232

0

232

0

228

FİZİK DERS KİTAPLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1251341
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 666

0

666

1

1061

Fen Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeli: Bir Meta Sentez Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1251959
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1225

0

1225

0

410

0

2013

Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”
Yayın Bilgisi: 2022 , Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1161555
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2239

0

2239

“FİZİK DERSİ” VE “FİZİK ÖĞRETMENİ” NASIL ALGILANIYOR? BİR METAFORİK ALGI ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1126305
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 608

0

608

ENERJİ EĞİTİMİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2021 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.941504
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 788

1

788

Yayınlar

FİZİK DERS KİTAPLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1251341
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 666

2

0

666

2

1

1061

4

0

2013

Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”
Yayın Bilgisi: 2022 , Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1161555
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2239

1

0

2239

“FİZİK DERSİ” VE “FİZİK ÖĞRETMENİ” NASIL ALGILANIYOR? BİR METAFORİK ALGI ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1126305
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 608

1

0

608

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.