avatar
Fatma Coştu Doç. Dr. YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 9
11 Yayın
7 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

8471

ENERJİ EĞİTİMİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2021 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.941504
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

0

1

762

1

1

1017

Yayınlar

TRT EBA TV’deki Öğretim Videoları Değerler Eğitimine Ne Kadar Katkı Yapıyor?
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1450439
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 199

0

199

0

187

FİZİK DERS KİTAPLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1251341
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 622

0

622

1

1017

Fen Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeli: Bir Meta Sentez Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1251959
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1113

0

1113

0

387

0

1818

Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”
Yayın Bilgisi: 2022 , Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1161555
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2048

0

2048

“FİZİK DERSİ” VE “FİZİK ÖĞRETMENİ” NASIL ALGILANIYOR? BİR METAFORİK ALGI ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1126305
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 577

0

577

ENERJİ EĞİTİMİ: META SENTEZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2021 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.941504
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 762

1

762

Yayınlar

FİZİK DERS KİTAPLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1251341
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 622

2

0

622

1

1

1017

4

0

1818

Lise Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarının Belirlenmesi: “Sindirim Sistemi”
Yayın Bilgisi: 2022 , Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1161555
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2048

1

0

2048

“FİZİK DERSİ” VE “FİZİK ÖĞRETMENİ” NASIL ALGILANIYOR? BİR METAFORİK ALGI ARAŞTIRMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1126305
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 577

1

0

577

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.