Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fethi Arslan
Doç. Dr.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ PR.
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
4
2
Yayın
1
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
0000-0002-6098-0018
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Egzersiz ve Spor Bilimleri
Beden Eğitimi ve Spor Pedagojisi
Fiziksel Aktivite ve Sağlık
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ PR.
Yayınlar
Beden eğitimi öğretmenlerinin öz-güven ve boyun eğici davranışlarının incelenmesi
Yazarlar:
Recep Cengiz
,
Fethi Arslan
,
Emine Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2717
0
FAVORİ
2717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Spor bilimleri fakültelerinde öğrenim gören öğrencilerin eğitim hizmetlerine ilişkin doyum düzeylerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Emine Sahin
, Mehmet Göral,
Mehmet Demirel
,
Duygu Harmandar Demirel
,
Fethi Arslan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181080
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
0
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Beden eğitimi öğretmenlerinin öz-güven ve boyun eğici davranışlarının incelenmesi
Yazarlar:
Recep Cengiz
,
Fethi Arslan
,
Emine Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181083
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2717
2
ATIF
0
FAVORİ
2717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Spor bilimleri fakültelerinde öğrenim gören öğrencilerin eğitim hizmetlerine ilişkin doyum düzeylerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Emine Sahin
, Mehmet Göral,
Mehmet Demirel
,
Duygu Harmandar Demirel
,
Fethi Arslan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181080
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
2
ATIF
0
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat