Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Şaşmaz Ören
Prof. Dr.
MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
194
12
Yayın
8
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
194
TR Dizin Atıf
0000-0002-4015-9978
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Kimya Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
,
Kübranur Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.460168
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
2
ATIF
1
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
An inquiry and context-based activity supporting lifelong learning: Enzymes in Daily Life
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Feride Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1281528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konularının Bilimsel Senaryolarla Öğretimi: Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerine Dayalı Bir Durum Değerlendirmesi
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Tuğba Demirer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.988894
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
684
0
FAVORİ
684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Bilişsel Stildeki Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Rehberli Sorgulamanın Uygulandığı Laboratuvar Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Feride Şahin
,
Fatma Şaşmazören
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1065149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
0
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Scientific Scenarios in Teaching Socioscientific Issues in Science Course on Students' Logical Thinking Skills
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Tuğba Demirer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1001361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
0
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN GÖZÜNDEN PORTFOLYO UYGULAMASI: ÖZ DEĞERLENDİRME VE DOSYA KAPAK GÖRSELİ ANALİZİ
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Fatih Gürcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1848
0
FAVORİ
1848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
,
Kübranur Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.460168
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
1
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Karikatürleriyle Desteklenmiş Bilimsel Hikâyelerin Öğrencilerin Akademik Başarıları, Tutumları Ve Motivasyonları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Tuğçe Yılmaz Korkut
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5811
0
FAVORİ
5811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ DESTEKLİ MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ DESTEKLİ MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIM ALGILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.300412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2048
0
FAVORİ
2048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ 7.SINIF “IŞIK” ÜNİTESİNDE ALTERNATİF DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI TEMELLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Özge Er,
Doç. Dr. Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.17987
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2397
0
FAVORİ
2397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fen Ve Teknoloji/ Fen Bilimleri Öğretmenliği Özel Alan Yeterlikleriyle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma ŞAŞMAZ Ören
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321374
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4250
0
FAVORİ
4250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 7. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Öğrenme Halkası Yaklaşımının Öğrencilerin Tutumları Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
, Ramazan Tezcan
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1047
0
FAVORİ
1047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
An inquiry and context-based activity supporting lifelong learning: Enzymes in Daily Life
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Feride Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1281528
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
1
ATIF
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konularının Bilimsel Senaryolarla Öğretimi: Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerine Dayalı Bir Durum Değerlendirmesi
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Tuğba Demirer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.988894
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
684
1
ATIF
0
FAVORİ
684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Scientific Scenarios in Teaching Socioscientific Issues in Science Course on Students' Logical Thinking Skills
Yazarlar:
Fatma Şaşmazören
,
Ayşegül Karapınar
,
Kübranur Sarı
,
Tuğba Demirer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1001361
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1001
2
ATIF
0
FAVORİ
1001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Üst Düzey Düşünme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fatma Şaşmaz Ören
,
Kübranur Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.460168
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950
2
ATIF
1
FAVORİ
1950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ DESTEKLİ MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARININ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİ KULLANIM ALGILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.300412
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2048
6
ATIF
0
FAVORİ
2048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ 7.SINIF “IŞIK” ÜNİTESİNDE ALTERNATİF DEĞERLENDİRME YAKLAŞIMLARI TEMELLİ ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Özge Er,
Doç. Dr. Fatma Şaşmaz Ören
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.17987
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2397
4
ATIF
0
FAVORİ
2397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fen Ve Teknoloji/ Fen Bilimleri Öğretmenliği Özel Alan Yeterlikleriyle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Tolga Babacan
,
Fatma ŞAŞMAZ Ören
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321374
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4250
2
ATIF
0
FAVORİ
4250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat