Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
Doç. Dr.
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
41
7
Yayın
16
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Ölçek Geliştirme
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Kurum
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
,
Hicran Çetin Gündüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471164
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3583
16
ATIF
1
FAVORİ
3583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kariyer Kaygısı Ölçeğinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
,
Hicran Çetin Gündüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1028738
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1435
2
ATIF
1
FAVORİ
1435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kariyer Kaygısı Ölçeğinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
,
Hicran Çetin Gündüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1028738
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1435
1
FAVORİ
1435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESLEKİ KARAR ENVANTERİ FAKTÖR YAPISINA AİT FARKLI ÖLÇME MODELLERİNİN DOĞRULAYICI FAKTÖR ANALİZİ İLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-585745
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1520
0
FAVORİ
1520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coach 4 Me: Öğretmen Eğitiminde Kullanılabilecek Bir Leonardo Da Vinci Projesi Deneyimi
Yazarlar:
Emine Zehra Turan
,
Aysun Erginer
,
Ergin Erginer
,
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.498760
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1790
0
FAVORİ
1790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
,
Hicran Çetin Gündüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471164
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3583
1
FAVORİ
3583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Meslek Seçimlerini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırmalar Yöntemiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2915
0
FAVORİ
2915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Kariyer Kaygılarını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hicran Çetin Gündüz
,
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282397
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4040
0
FAVORİ
4040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genellenebilirlik Kuramıyla Dikiş Atma ve Alma Becerileri İstasyonu Güvenirliğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
, Bilge Başusta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.49284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gençlik Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Kariyer Kaygısı Ölçeğinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre Ölçme Değişmezliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
,
Hicran Çetin Gündüz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1028738
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1435
2
ATIF
1
FAVORİ
1435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN KARİYER KAYGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
,
Hicran Çetin Gündüz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471164
ATIF
16
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3583
16
ATIF
1
FAVORİ
3583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Meslek Seçimlerini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırmalar Yöntemiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.303882
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2915
6
ATIF
0
FAVORİ
2915
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Kariyer Kaygılarını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hicran Çetin Gündüz
,
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282397
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4040
16
ATIF
0
FAVORİ
4040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genellenebilirlik Kuramıyla Dikiş Atma ve Alma Becerileri İstasyonu Güvenirliğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Funda Nalbantoğlu Yılmaz
, Bilge Başusta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.49284
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
1
ATIF
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat