Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Gökçe Tekin
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
6
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Yapay Zekâ Okuryazarlık Ölçeği Geliştirme ve Doğrulama Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1609636
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yapay Zekâ Teknolojilerini Kabulünü Etkileyen Faktörler: Yapısal Eşitlik Modeli ile Öğretmen Bakış Açılarının Analizi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1532218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Öz-Yeterlik Algı Ölçeği (STEM-ÖAÖ) Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1312600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
235
0
FAVORİ
235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
546
0
FAVORİ
546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM Temel Bilgi Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
0
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretim Programlarındaki Kazanımların Karakter Eğitimi Analizi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
Gülay Bedir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.492505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2146
0
FAVORİ
2146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of STEAM Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
546
2
ATIF
0
FAVORİ
546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretim Programlarındaki Kazanımların Karakter Eğitimi Analizi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
Gülay Bedir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.492505
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2146
1
ATIF
0
FAVORİ
2146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat